The Best Followers

07 February 2011

-Mood Kerja Yang Tak Berapa Nak Ada

dah sonok cuti panjang raya cina kan?nak g keja semula pun hari ni mesti ala ala poyo je kan..mood cuti x abis lagi..kat sekolah pg td pun,masa perhimpunan,bebudak ni nyanyi lagu Negaraku pun alahai..mcm x cukup bateri..x semangat langsung..jangan malas2 anak2 ku,semangat le sikit..eceh!!!!padahal,cikgu pun layu..nak angkat mata pun mcm x larat gitu..hahahahah..

yang masih bercuti tu,selamat bercuti lagi yer..[mesti Eri tgh sedap zzzzz kat rumah skang sbb dia cuti lagi..hari Rabu baru naik..]..pada yg berkerja hari ni,selamat menjalankan tugas dengan semangatnya!!!heheheh..

5 comments:

CGG said...

SAMA LA:)

Amy said...

ala kak,amy hari2 same2 je, jemunye...doa kan amy cpat2 dpt keje ye...:)

Dee said...

cikgu pun lemau..anak murid apatah lagi..

azieazah said...

Semangat kena datang dari cikgu juga. Kalu mata cikgu layu, anak murid jadi kuyu... hehehe

Makan Sakan-Sakan: Aku Puas Hati Benda Lain...

sW33tdARLiNG said...

xpe... mggu depan cuti lagi