The Best Followers

11 February 2011

-Nila


tengah2 membasuh baju td,Tuya terpk..ramai lg ke org yg guna nila baju masa basuh baju khasnya utk baju putih..Tuya mmg guna..x tau la,agaknya sbb dah dipengaruhi oleh mak..asal baju warna putih je mesti nak rendam nila..telekung ke,t-shirt ke..x nak bg warna putih tu jadi pucat kuning je.

praktik ke pengunaan nila skang ni??

5 comments:

Amy said...

salam k.tuya...guna...dari dulu kini dan selamanya amy guna ujala nie :)

=sz= said...

ihiks..nila ujala tu adaaa...
tapi tak digunakan..kuikui...
(semangat ke"rajin"an sangat tinggi :p)

kuntumz said...

salam tuya...
nila nii last guna ms zaman sekolah2 dulu jer...lps abis sek tak guna dah..
skrg ni mmg tak guna lgsg...sbb tak byk baju putih..hehhee

TuYa said...

amy :
sama dengan la kita..heheh


kak sz :
kalau lepas basuh baju terus nila x pe kak..kalau tggu dulu,alamatnye mmg x bernila mana la..



Jia :
salam Jia,
Tuya skang t-shirt putih mmg kena nila..kalau x mcm x cantik je..kusam..

A.K.U.D.O said...

tak suka bau nila, jd tak pernah guna