The Best Followers

12 March 2011

-Selamat Cuti Sekolah

yeay!!!!dah cuti sekolah..start hari ni sampai 20hb nnti..bg Tuya bermula lah perjalanan baru utk bergelar student semula..g kelas,dok umah,wat assgment..x de dah rutin g sekolah,layan kerenah student2..tengok muka deorg yg comel2 tu..perhimpunan pagi2 yang mengantuk [sbb hari Isnin kan]..i will miss it..

tak pe la,cuti nak belaja..ade masa leh la jenguk2 deorg..ade yang tusiyen ngan Tuya pun..x de la rindu dendam sangat kat bebudak tu..semoga bulan depan,segala perjalanan jadi student balik akan di permudahkan..amin..

yg penting skang kita cuti dulu..yeayyyyy!!!selamat bercuti kawan2..heppi weekend!!

8 comments:

=sz= said...

selamat bercuti sekolah & kembali jadik pelajar pula ye tuya! :)
sekejap je masa berlalu...akak pun rindu dah nak masuk kelas p membebel depan student...kuikui

ainnoraini said...

selamat pagi tuya..
nak jadi student semula ye...semoga dipermudahkan semuanye...

kak ain cume sekali sekala jd cikgu tapi kt umah jer...

J@J@ / Bini The Rock said...

best lah jadi cikgu..
boleh cuti banyak dan cuti lama...
heheheh!!

kalau bekerja mcm akak ni..tunggu cuti CNY dgn raya puasa ajelah yg lama..tu pun semiggu sajork! oh..sedey!

Shibam Jelita said...

wahhhhhhh rajinnya dia sambung belajar ye, all the best ye tuya !

TuYa said...

kak sz:
tq kak..kena la cuci otak yg dah berkarat nih..
mesti rindu kat bebudak sume tu nnti

TuYa said...

kak ain:
harap2 dipermudahkan la segalanya kak..

TuYa said...

kak JaJa :
cikgu ni kdg2 cuti pun x mcm cuti jugak kak..ade kelas la koko la..ganti kerani ler..tah mcm2..

TuYa said...

kak shibam:
dulu masa lepas sekolah disuruh blajo sibuk nak kawin..x nyempat2nye..
ni dah tua2 sibuk nak blajo..gitu le kalau x ngikut kata mak pak..heheeh