The Best Followers

25 April 2011

-Ape La Dosa Si Bini..


Marah Kejut Solat Subuh

AMPANG: Seorang isteri kini terlantar dalam keadaan koma dan bertarung nyawa di hospital akibat dibelasah serta ditikam suaminya yang naik hantu selepas wanita itu menyuruhnya menunaikan solat Subuh.

Kejadian berlaku di rumah pasangan berusia 30-an terbabit di Pandan Indah Commercial Park, di sini, kira-kira jam 6 pagi semalam dan mangsa yang kehilangan banyak darah akibat cedera di perut kini dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Ampang.


Sumber polis berkata, kejadian berlaku apabila suami mangsa yang tidur berang selepas dikejutkan isterinya dan disuruh mendirikan solat Subuh.

“Tindakan mangsa menyebabkan suaminya berang sebelum berlaku pertengkaran hampir 10 minit. Suaminya yang hilang pertimbangan membelasah mangsa lebih 30 minit sebelum mengarahkan mangsa jangan menyuruhnya bersolat.


“Biarpun dibelasah dan diugut demikian rupa, mangsa masih meminta supaya suaminya berubah selain menunaikan solat,” katanya.


Menurutnya, keengganan mangsa mematuhi arahannya menyebabkan suaminya bertindak lebih agresif dengan mengambil pisau dan menikam perut wanita itu.

“Mangsa terjatuh sebaik ditikam dan keadaan itu menyebabkan suaminya panik, apatah lagi selepas melihat isterinya berlumuran darah serta meraung kesakitan,” katanya.


Sumber itu berkata, bunyi bising akibat pertengkaran dan serangan suspek ke atas mangsa menarik perhatian jiran mereka, seorang lelaki berusia lewat 20-an yang bergegas ke rumah pasangan itu.

“Sebaik masuk ke rumah berkenaan yang pintunya tidak berkunci, jiran itu melihat mangsa terbaring dalam keadaan berlumuran darah manakala suaminya berdiri sambil memegang pisau.


“Terkejut dengan kehadiran jirannya, suspek segera melarikan manakala mangsa dibawa jirannya itu ke hospital dengan bantuan beberapa jiran lain,” katanya.


Difahamkan, sehingga petang semalam keadaan mangsa dilaporkan kritikal manakala suaminya yang menghilangkan diri kini diburu polis.


Sementara itu, Ketua Polis Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin, ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian berkenaan dan siasatan lanjut dilakukan.


**nak cakap mcm ne ni?istigfar panjang..bini tu nyuruh wat pahal bang oii..bukan ajak wat dosa..tu la dia kalau dah setan menguasai diri,dah x sedar diri..joget2 setan suka tgk ko blasah bini ko..bongoknya!!!

9 comments:

Syakiela said...

yaAllahhhhh,dunia3x...smpai hati si suami tuh tikam perut wife die...kejam...

Dee said...

hmmm..mmg x patutlah kan..tp bini pun kalo kejut..lembut2lah sket..agaknya kasar + bebel2..tu yang suami cepat marah..tp dlm kes ni..mmg suami salahlah 100%...

fazilzura said...

mamat tu tgh mimpi kut, tu yg dia kasi hentam bini dia...
mmg gile ler lelaki gitu ..
tu le kato, lelaki zaman sakng ni ramai yg sakit jiwa...hish mintk di jauhkan

=sz= said...

hadoiii
dah tempah neraka tingkat ke tujuh la tu gamaknyaaa...

cuba tobek skit perut laki dia tu! gerammmm

TuYa said...

kiela,
mcm tu la kalau dah hilang pertimbangan..x nampak dah yang dia dok tikam tu bininya..

TuYa said...

kak Dee,
tu la kan..patutnya dia syukur bini tu dok ajak dia wat baik..tah le..

TuYa said...

kak zura,
dia ngigau ek..hehehheh..
suka2 hati je kan..psiko kot..

TuYa said...

kak sz,
tah,cuna org wat gitu kat dia..
x layak jadi ketua keluarga tu..

CuTeMiUt78 said...

tu namanya suaminya keja, dayus... bodoh, sengal....