The Best Followers

19 May 2011

-Mbekkkkk!!!

dimana dia,anak kambing saya..anak kambing saya yang ade tin kat tekak!!!!

hehehe..pic ni Tuya snap masa hantar anak g sekolah masa kat kg aritu..kambing merata2 disana sini..kat busstop depan sekolah pun jadi port deorg melepak...sweet je bila kat tekak ade tin susu..masa amik pic ni boleh lak kambing ni pose kejung je depan Tuya..fokus..hehehe

8 comments:

Sz said...

ahahaa
comei je anak kambing di mana-mana ya...

kalo kitorg balik kampung pun jumpa encik kambing jugak,
tapi bukan atuk nenek nya punya...kambing orang lain dok dilepaskan berjalan2 mengambil angin..eheehe
budak2 ni suka la jarang jumpa haiwan2 ternakan in live...slalu nengok tv

el said...

nk kata raya korban lmbt lg
merata2 kambing eh
hahahah colik baru tau

Tihara said...

pandai lak kambing tu posing..cumel jer..wakakak :)

Ena Qalinsya said...

hahahaha sempat tu snap gambo kamben.. kamben plak cm tetau jek, siap posing lg ekekeke

TuYa said...

kak sz,
tu la kak,kalau kat kh deorg main lepas2 je kan kambing nye tu..hehehhhe..
di mana2 ada kambing!!

TuYa said...

el,
colik lpas tu kita tepon tuannya minta tebusan..hehehheh..

TuYa said...

kak Tihara,
tu la kak,boleh lak dia melentok nengok kamera kita

TuYa said...

kak ena,
kebetulan kita benti tepi tu..memula kambing tu depan lagi,dia patah balik melenggang lenggang depan kita..goat walk kot..hahahh