The Best Followers

20 May 2011

-Tiada Ganti




sekejapnya masa berlalu..sedar x sedar dah 3 kali Jumaat rupanya abah pergi mengadap Ilahi..Jujurnya Tuya x merasakan dia x de dah..perasaan dan fikiran ni rasa mcm dia masih ada je kat rumah kg tu..semalam tepon Ma,tersasul tnya abah mana..Ma kata abah sihat2 je kat sana kalau kita selalu doakan dia..jangan lupa kirimkan bacaan ayat suci dan doakan..sebak!!!!!

mgkin Tuya ngan Eri dok jauh dr kg,macam x perasan yang dia x de..kalau dok kat kg ni,lagi la terasa kan..sbb setiap inci setiap sudut mesti ada abah..Eri masih belum stabil sepenuhnya dr kejutan kehilangan abah..sbb dia rapat sangat ngan abah kan.

rindunya kami kat abah..semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang yang beriman dan beramal soleh..amin..al-fatihah..

10 comments:

Sz said...

betul kata MIL tu ya tu..
sedekahkan fatihah, doakan dia...
semoga doa anak2 soleh/solehah smpi ke dia...

mamai said...

semoga rohnya dicucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan orang beriman

Amy said...

al-fatihah...semoga beliau ditempatkan bersama hamba2Nya yang beriman...

Syakiela said...

al-fatihah utk arwah...smoga ditempat kan dikalangan org2 yg beriman...

suhaila-ab said...

salam..lama tak datang bertandang kat sini..macam2 berlaku yep..tuya ingat lagi tak pada saya?hehe..innalillah..takziah ye atas pemergian arwah ayah...

TuYa said...

kak sz,
insyaallah..tq ye kak...

TuYa said...

bro mamai,
lamanye x g sini ek..
tq bro..

TuYa said...

amy,
terima kasih

TuYa said...

kiela,
semoga doa kita sume sampai pada dia kan..

TuYa said...

kak su,
salam..Tuya igt lg la kat akk..lamanye akk x jenguk Tuya kan..