The Best Followers

08 October 2011

-Selamat Berweekend!!

Happy weekend kawan2..weekend pertama Tuya jadi penduduk tetap Mersing.bz sket sbb ade kenduri kesyukuran potong jambul anak kazen.dah dok dekat ngan sedara mara ni kena la bermasyarakat sket..hehehe..

Mood pg Tuya jadi spoil bila baca paper.Tak reti nak cakap mcm ne tah..baca le sendiri..baru la korg leh feel..heheheh..confirm bertong2 ayat makian kuor..

GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

 “Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.
so,ape komen korg???

3 comments:

Tie HT said...

astaghfirullah..ape nak jadi ni..kesian nya baby dia..dh dapat anak, buat camtu plak..aduhh,geram je rasa ni

mak encik | SZ said...

dah memang berbakul2 ayat tak sedap di luah ni ...apalah yang di fikir laki durjana tu..tak layak panggil bapak...

sW33tdARLiNG said...

memang vavi laaa bapaknya tuu.. pi cari pelacur laa kalau dah gian sangat... aiyoooooo