The Best Followers

09 November 2008

CeLebRaTe BestDaY

selamat hari jadi kakyue..minah ni nye birthday sebenarnya 01.11 ari tu,tapi abang bertuah dia tu lupa..aku lagi la lupa..wish je aritu..minggu ni aku plan la nak wat..tapi x la bebesar..makan kita2 je..sekali ngan celebrate birthday eri..eri nye birthday 14.11..makan kek je la mggu ni..bulat jugak muka aku nih..kekonon nak bg kakyue suprisse..dengan penuh iltizam dan usaha nya aku eri n La merealisasikan benda alah tu..



dr PJ sampai ke Bangsar cari kek..huhuhuhu..saje je la tu nak meronda..

ha..Jom kita cari kek kat Bangsar Village b...mesti ade kat situ kan..kan..


dah le panas...silau..malau..memacam la..eri tengok satu awek tu,sampai terteleng2 kepala..x sesuaiii..



pas beli kek kul 5.30...minah tu balik dalam kul 7.30..sempat la aku masak mee,goreng nugget sket..x de ape la sangat kan,cuma nak merai adik ipar aku yang sorg nih..masa masak,sesiap x sempat nak amik pic byk..x de photographer..eri biasa la kan ngan game dia je..x ingat2 nak amik pic pun..masa suprisse pun x de sape pegang kamera..so ade la pic sesikit ni..hehhehe..pic makanan je..pic manusia2 sume tak leh tunjuk..sume selekeh ya Rabbi..mcm2 aksi ade..sensor...wakakaka..


kek chocolate moist..yum2...macam biasa la sebelum makan cumel..cukup sifat je kan..

nugget,buah sikit pastu kat bekas biru tu mee goreng..x nampak..


yang pakai kain batik tu la bestday gurl nye..tapi x leh tunjuk muka sbb masing2 tengah selekeh gile..dah name suprisse kan..x de la nak make up2 ke ape ke..yang penting laptop x jauh..sape lagi laki aku la..GAME...GAME...GAME..
ape2 pun we had a enjoy time this weekend..syiookkkk..bestday gurl tergamam,blur,x sangka ble dia kuor dr bilik dah ade kek kat depan..anyway,epi birthday B n Kakyue..muah muah..love u all..
aku tido umah adik2 eri..lepak2..share cite..biasa la sessi meluah perasaan,kakyue ngan La cite pasal cite sepanjang mggu ni..
La : cite pasal keja yang dia baru mula mggu lepas..suasana baru,kawan2 baru,osmet baru..sume baru sampai dia ngadu x lalu nak makan,x lena tdo sbb belum biasa..yang kelako tu kencing pun x lawas..aduyaiii adik aku nih..pastu cite pasal bf dia yang lurus bendul macam pembaris..bile hello2 tu dah abis cakap masa nak letak tepon pun kena ajar cakap "bye,gudnite"..bf dia kata x biasa nak berbunga2 ni...alahai La..
Kak Yue : cite pasal keja dia yang semakin stress,pastu deparment dia kena restructure,yang paling banyak dia cite pasal ke'frust'an dia sbb putus cinta la..kesian dia..x pe la kakyue,jangan putus asa..watchout...ramai lagi yang elok..ade hikmahnya..
aku lepak ngan deorg kat bilik x pasan sampai kul 3 pagi..ngantuk nye pasal terlelap gak kat bilik deorg..eri tdo kat depan tv sbb tgk bola malam td..

No comments: