The Best Followers

08 November 2008

HePi aNniVesary TuYa&eRi

alhamdulillah..hari ni 08.11.08 ..epi annivesary B..semoga ikatan ang terjalin ni akan berkekalan ke akhirnya..aku x de la celebrate sangat2nye,cuma aku beli kek kecik2..kek ceklat ngan kek buah..tu pun eri x tau..beli senyap2..hehehhee..siap ade lilin lagi..pastu aku nyanyi lagu epi annivesary..ala ala lagu bestday tu la..tukar tajuk je..huhuhuh..b wat2 la terkejut x sangka aku bg dia kek..nyampah..terkejut la tu eh..tapi aksi2 terkejut tu x sempat dirakamkan sbb aku lupa nak cas bateri..tapi pic kek2 sebelum n selepas di makan ade la..

ni la kek nye..kek ceklat ngan kek buah..macam sedap je kan..alah sepotong rm3 je..nak rasa g la beli sendiri..huhuhu..
nampak menarik je..time ni dia cukup sifat lagi le..x usik ape pun..


tggal la separuh setelah dilahap oleh aku ngan eri..kek buah tu rasa masam2 sket..rasa nenas campur strawbery..

berakhir la sebuah episod kek yang cumel pada mulanya td..epi annivesary Hairinizam..




No comments: