The Best Followers

07 November 2008

Teman Eri..SesaT Jalan..uWWWaaaa!!!

memula ceria je la kan muka..masa ni tggu eri isi minyak...

hehehe..sudah siap ke pak supir?nampak x pak supir ku sayang tengah isi minyak tu..

ni la masa aku nyampah tu..dah le cuaca panas,ati panas..saja je sesuka hati dia nak ikut jalan tah memana..pastu wat muka x bersalah..


mencik tul tau...citenya macam nih,pagi la dah eri ajak aku g teman dia g site kat CyberJaya..dia kata dr "bebosan dok umah tu..meh la ikut B g side.."macam best je kan bunyiknya,aku pun sesiap la..tapi dia kata nak g EnDah Perade dulu,jupe kawan dia..dia tak tau jalan nak g EnDah Perade,ooooooo..sebab tu la ajak aku..ampeh tul dia nih tau..yang aku tension tu,dah bg direction dah,sampai kat area bukit Jalil,dia leh masuk highway kuor semula g KL...aduiiiiiiiiiiii..B....masa tu tuya dah x jadi tuya dah,aku macam nak jadi gaban dah..ishhh..korg tgk sendiri la..malas cite..aku ade amik pic sket,saja nak sejukkan ati..






No comments: