The Best Followers

14 March 2009

tak de tajuk

live from Teluk Intan..aku kat Teluk Intan ni,kat umah pakcik eri..pg tadi sedara dia meninggal eksident..abah tepon eri pg td suh g melawat wakilkan sekeluarga..so kitorg g la..alhamdulillah,sume selamat..
nak balik dah pas maghrib tadi,pastu setelah dibincang2,x leh jadi la kalau balik..game best kul 8.45..Manchester United vs Liverpool tuuu..x sempat tgk kalau balik KL..eri kena la layankan permintaan aku nih,sbb MU main.aku tau dia pun nak tgk sbb nak kutuk2 aku..so lepak je la umah pakcik dia yg lagi satu nih..nak bergalak tgk bola kat umah yg meninggal tu kang nampak la sangat mangkoknye kami..heheheh..nasib bek aku bawa baju stndby bagai..(pompuan lain mesti dok ngadap AF7..aku????apekah??)
game kali ni aku x nak riak takbur sbb aku tau Liverpool pun kuat..riak takbur sangat ade lak aku kena baling taik nanti..wakakakaka..so kita tggu la resultnye eh..
tetengah nak abis wat n3 ni( 9.12pm)..MU sumbat satu gol dah...hoye hoye...

2 comments:

a.b geldofg said...

aku dah agak mesti kalah punya

TuYa : said...

a.b,tu pasal x excited nak bergalak sangat..kalah..huhuhuhu