The Best Followers

27 April 2009

bagai menatang minyak yang penuh...bila la nak abis mengeluh..




huhuhuhu..sendiri tengok sendiri pk..


15 comments:

Atan said...

akak.....cancel bole..takut la nak kawen ..kang kena kacip plak

sayanghasni @ yus said...

aku kalau bole nak pilih yang future tu...
tapi bila pikir balik..
sekarang ni dah terlebih manja dah.
i nak jadi isteri solehah jer...

Lina said...

salam kak tuya...:)
lina nak jadi isteri yg mcm atas tu..takut pada suami tp xmoh lah takut sgt pada suami smpai dia pijak kte..huhhu
kadang2 jadi mcm ni 2 tu jek da ok kot..tp jgan berkata kasar..jadi permaisuri pulak xmoh r...

Deqna said...

isy takmolah wat laki kita camtuh... tak patut..tak patut tau..

ILA said...

Alhamdulilah..saya blum smpai tahap ke situ..hehe
alahhh..stakat mohon pertolongan sidaikan kain ok lagi perrr:p

Ivy Metaga said...

hehehe...kalo bini yg ganas pun susa, kalo laki yg ganas pun susa, jadi macam mana lah tu hehehe..

T.u.Y.a said...

atan : jaga2 ye..nanti kamu jadi kacip punya kuli..wakakakaka

kak Yus : yup..marila kita ramai2 jadi isteri solehah..

Lina : salam Lina..semua isteri akan melalui sume yang ade tu..akk nak jadi yg last tu..kejamkan..hahahha..

Deqna : heheheheh..x patot..x patot..

ILA : alhamdulillah..tolong menolong x de salahnye kan..

ivy : tah le kan..sume serba susah skang ni

~~ciklinn~~ said...

hhuhhuhuhuh kalu mintak tlg sikit2 boleh kan...

dkama said...

hehehe agak2 ar... ingat2 la syurga n neraka.... kalau suami sentiasa ampunkan die setiap pagi ok kot...

T.u.Y.a said...

ciklinn : tak yah minta tolong sket2..kena gak wat keja sama2.."yang penting berkerjasama"..heheheheh..

T.u.Y.a said...

dkama : heheheheh..ingat la wahai isteri2..lelaki ni x leh bg muka sangat..kdg2 harus di ajak berkerjasama..huhuhu

ieNn ZaZa said...

huhu..xkn smp camtu skali..
nk jd isteri yg solehah jer bile kawen nnt..hahaha..berangn..tah bile nk kawen nye pn xtau..hehehe

T.u.Y.a said...

ienn zaza : insyaallah..amin..semoga ko cepat dapat jodoh yer..aminnnnnnn

maza said...

hehehe...

wow penuh dengan pengajaran..

hehehhe

T.u.Y.a said...

maza : singgah le selalu eh..sekadar utk renungan bersama..