The Best Followers

13 April 2009

Dapat anak dah mamat nih

petang tadi tengah leka main game online..ade chatter BUZZ!!! aku..

bigjebat : mas,mana ang g?
Tuya : ade je..nape?
bigjebat : wife z dah selamat bersalin..
Tuya : ye ke?bile?
bigjebat : 040409..teka la boy ke girl?
Tuya : girl kot..
bigjebat : salah...baby boy la..sat2,z share pic..

lagi sorang member aku dapat anak..musin beranak agknye kan..yang ni kawan aku masa dok kat Seri Kembangan dulu..aku sebenarnya x kenal pun bini dia..lom bersua muka,sbb masa kawin dai aku x g..
baby boy dia nama MUhammad Qais Darwisy..kalau korang ingat la,bulan lepas bestfriend aku pun baru bersalin,baby boy gak..nama nye Muhammad Faiq Darwisy..yang aku dok pk ni,laku sungguh nama Darwisy ni kan..sama je nama anak kawan2 aku..senang nak ingat..ape2 pun,tahniah aku ucapkan kat kawan aku z a.k.a zakry..semoga hidup lebih ceria dengan kehadiran orang baru..


14 comments:

YanDarwisy said...

Alamak..terasa aku...
Anak aku pun Darwisy jugak beb. Aku minat dr anak aku 2 bulan dlm perut. Poyo kah aku?

~ Lady ell ~ said...

tahniah utk zakry n his wife.

ha'ah la..akak pn prasan ramai sgt dh org bagi ank nama darwisy nih..kenalan akak sendiri dh 3 org...

T.u.Y.a said...

kak Yan : tu la..glemer beno nama nih..nyway,ape makna Darwisy tu eh?

kak ell : agaknye musin Darwisy kot skang nih..hehehheh

[S]itie [B]Um [B]Um said...

ct blom kahwin.. ade anak x?? hehe

T.u.Y.a said...

siti : nanti ko dah kawin ko dapat le anak..skang jaga la ank2 sedara ke..anak2 ikan ke...hehehe

YanDarwisy said...

Maksudnya yg warak...harap2 gitulah!

T.u.Y.a said...

kak Yan : alhamdulillah..harap2 semua yang bernama Darwisy akan sentiasa warak dijiwa..rock diluar..heheh

mama | sarah | syimir said...

tahniah kpd kawan tuya tu...
btol tuh nama darwisy mmg ala2 fofularrr...anak2 sedara nama paten darwisy+darwisyah...nama anak kawan baik pon ada darwisy jugak...

Deqna said...

biasalah nama2 camtu sekarang kan tgh top.. esok kat sekolah dalam kelas mesti ada 2 3 org yg nama sama..

~~ciklinn~~ said...

tahniah utk zakry.....

haah agaknya skrg pesen nama darwisy lah... kawan2 linnkan ramai letak nama tu...

eiza in the house.. said...

tahniah utk zakry dan wifenya..

klu aku tukar nama, letak drwisyah ok tak ..:)

Dee said...

a'ah ramai org boh nama darwisy ek..apa2 pun tahniah..

ieNn ZaZa said...

penah dok seri kembangan yer?kt mn ek?

T.u.Y.a said...

mama sarah syimir : a'ah kan kak..sungguh bermusim nama2 nih..

deqna : kata hubbie Tuya,naya la pak imam yang dah tua2 nak sebut nanti waktu nikah..

ciklinn : sume musim beranak skang..

eiza : meh aku panggil ko darwisyah..nak???

kak Dee : x pe la..meramaikan umat Tuhan kat donia nih..

ienn zaza : dok kat Equine Park..ngajar kat Tmn U..