The Best Followers

13 April 2009

tak ade tajuk

ni cite pasal semalam..kekonon plan awalnye saja je la nak tgk anak member aku ni masuk pertandingan mewarna kat McD Bukit Rahman Putra,Sungai Buloh.tadika tempat anak dia blaja tu yang wat.saja nak bg moral support kat budak kecik tu..semangat dia nak mengaler..

sampai2 je..parents dh penuh..crowded gak sbb tmpat terhad..bebudak yang masuk pertandingan tu ade la dalam 50 org..mcm2 ragam..x alih2 cikgu kat Tadika tu suh aku lak jadi pengadil..amikkkkk...plannye nak balik awal,sbb ujan dah..terpaksa la tggu..ade satu budak ni kesian aku tgk..menangis bagai nak rak sebab takut ngan maskot McD tu..dia menang dapat no 2,x nak amik hadiah..menjerit2 nangis..

kat bawah tu ade la pic yang sempat aku snap..x leh nak amik sangat sbb parents yang datang tu dok melekat kat tepi cermin,nak tgk anak2 mengaler kat dalam nu...


tu la member aku..x pasan lak kaler baju sama..pink2 gitu..



>

8 comments:

ai said...

fUYOOOOOOO!!!
jadik pengadil tu.. :P

T.u.Y.a said...

sebenarya kan kak ai..aku semalam naik pitam tengok kertas2 yang deorg wane tu..

pastu aku hentam je la mana yang bekenan..macam2 wane ade,muka org wane kuning la..awan wane merah la..ponin2...

~ Lady ell ~ said...

sian budak tu..sib baik tk sawan...tuya cantik sangat gak nye hari tu..sbb tu org amik jd pengadil...:)

T.u.Y.a said...

kak ell : bukan sbb cantik..sbb dah x de sape nak jadi pengadil ganti..Tuya lak jadi bidan terjun..berpinar mata nak memilih..

Deqna said...

Mc D tu tempat saya melepak ngan hubby selalu tau:)

T.u.Y.a said...

Deqna : ye ke?nape la x jupe kan..

A a D i I ? said...

ahad lepas aku ada g umah perlindungan kanak2. ada gak buat aktiviti kaler2 n kitorg ada bwk maskot tupai 2 eko. ada jugak la 2-3 org bdk menjerit2 nangis sbb takut.. =)

T.u.Y.a said...

senget : macam nak sawan bebudak ni nangis..merah2 muka..kesian tengok..