The Best Followers

14 April 2009

siang terbayang,malam merindu..

korang tgk video tu,pastu komen la ekk..pada sape2 yang dah tgk,x de la terperanjat berok macam aku kan..aku ni sebenarnya penakot yang x de tahap..heheheh..(tadik baru aku kutuk si senget penakot,aku lagi penakot dr ko, senget)..1st time aku tgk klip ni menjerit2,siap nangis aku sampai pucat muka sbb terkejut gile..Eri la kenakan aku..Tuhan je yang tau mcm ne aku masa tu..agaknye berok pun gelak tgk aku terkejut..2,3 ari gak la aku terbayang2 menatang tu kat mana2.bukan menatang berok tau tapi menatang dalam klip tu..cakap byk tak guna,korang tgk la sendiri..selamat menonton..

p/s : eri dah susah hati..dia suh pesan --AMARAN KERAS!!!sape lemah semangat x yah le tengok..takut pengsan lak..satu hal aku nak menjawab ngan waris korang..heheh



video


15 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

sib baek aku tak tgk..

Ena said...

disebabkan tuya dh ckp camtu n disebabkan juga ena ni penakut ekekeke so ena tak tekan la PLAY ihiks

eiza in the house.. said...

hahaha...sesapa yg lemah semangat tu takyah la tgk..karang kene duk wad..

za dah terkena..tp dekat hp..kwn leh suh tgk dekat2 lagi biulkan..nasib la tak ku baling hp dia ke lantai..huhu

Dee said...

yang ni sy dh tgk..xnaklah tgk lagi..kehkehkeh..jantung x kuat dah..

D.O.U.B.L.E...S said...

tekejut aku cisssssss...berani ko ye...tuya damansara kat mana?ko ngajar kat mana yek?

M@L@ said...

dah penah tgk video itew.... tppppp x nakk tgkk lgggg.....bkn takuttttt... tppp serammmm....

ieNn ZaZa said...

alaaa..cam xnk tgk je..semua org xnk tgk dh

so..i xnk tgk laa..

ieNn ZaZa said...

alaaa..cam xnk tgk je..semua org xnk tgk dh

so..i xnk tgk laa..

CuTeMiUt78 said...

uish.. kuss semangat.. sib baik ler masih ada semangat ni..

A a D i I ? said...

cisss!! menyesal aku nengok..

ko kena teman aku tido mlm ni. aku x kira!!


lalala~

T.u.Y.a said...

p.e.n.t.o.i : tengok la..tengok la..heheheh

kak Ena : kalau x nak hesteria bek akk x yah tekan..nti sebakul Tuya kena maki..huhuhu..

eiza : tau pun ko opocot eh..terkejut kan..

kak Dee : terkejut x????tatottttttt...

kak ct : hehehh..sape suh tgk..berani sangatnye..Tuya kat area umah AJ je..kat Dmnsara Damai..ngajar kat Sri Dmnsara..

kak Mala : mmg seram..tuya sampai terbayang2 benda alah tu dok depan mata..sungguh bongok itu hantu..

T.u.Y.a said...

ienn zaza : jangan tengok..nanti ko pengsa

kak ciutmiut : naseeebbbbbbbb bek x pengsan...klao x mati tuya nak mjawab ngan cik abang akk..

senget : aku dah kata,jangan..jangan...ko degil..dah le sama2 penakot..malam ni aku teman ko,tapi aku bawa sekali la antu tu..biar kita jerit berirama berduet..hahahahah..

ieNn ZaZa said...

dh tgk laa..xtakot pn..huhu

T.u.Y.a said...

ienn zaza : x takot eh...nanti malam dia datang baring kat sebelah..

A a D i I ? said...

hurhh? bengong mu.. aku lebih rela tdo dgn ayam dari tdo dgn ko yg bwk antu kt sblh. heeee..jgn memain weh. kang dia tdo sblh ko mlm ni. hehehe~ =)