The Best Followers

15 April 2009

salah siapa?


Nape ekkk???boleh plak gitu...kesian cikgu yang ngajo sipolan yang tulis dia atas kertas kaler pink tu..salah penerimaan..asal boleh je la..

7 comments:

a.b geldofg said...

dpt kerja kerana ada org dlm

A a D i I ? said...

uishh..cemana ko ajar ank murid mengeja ni cekgu tuya? hikhikhik.. (ketawa gedik) :p

joegrimjow said...

lagi xtahan klu da jauh2 datg
tetibe ofc ttp
cam nak ketuk2 je
haisshh

T.u.Y.a said...

a.b : tu la pasal..tah ke x pass B.I

senget : tah le..mcm ne leh terlepas sorang yang macam nih..x leh nak makan aku memikir nih..keh keh keh

joe : memang..lagi la kalau kuanter tutup masa yang x sepatutnya tutup..rasa macam nak bakooooooo je opis tu kan?

ieNn ZaZa said...

ihik2..cam mn nak wat..si cikgu sm je ngn si anak murid

eiza in the house.. said...

haru la cmnie...nasib aku pndai skit dr org yg tulis tu..huhu

bukan anak murid ko ke tuya??

T.u.Y.a said...

ienn zaza : cikgu x sama la ngan anak murid..kalau sama x de la cikgu tu jadi cikgu..heheh

eiza : kalau ank murid aku tu,siap le kena bantai ngan aku...