The Best Followers

22 May 2009

Balik kg..ho ho ho balik Kg...


huyehhhh!!!balik kg..ho ho ho balik kg...jap lagi aku nak balik Gua Musang,Kg eri..nak jupe anak,nak jupe mak pak mertua..doa kan perjalanan aku ngan eri ok2 aje ye..semoga aku selamat sampai..bye kawan2..muah muah..(sambil gedik2)

10 comments:

Fly said...

salam Tuya, semoga perjalanan tuya pergi dan balik selamat ye, selamat berjumpa dengan insan2 tersayang disana.

Rafizah Nordin said...

uiks cikgu tuya...dah coti ka?ape2 pun semoga selamat pergi dan selamat pulanglah ye...

a.b geldofg said...

eleh tk heranlah balik kg!

dkama said...

OOOoooO bestnyer.... cekgu cakap kat bro eri hati2 merempit jangan pandang belakang... seram seram... balik sini jangan lupa belikan kopok leko kat kitorang...

ai said...

BUBYE CIKGU TUYAAAAAAAAAA...

OII, TUDUNG KAU AKU DH PASS KT CT.. :)

M@L@ said...

balik kg yer cikgu.. berhati dijln raya k...bye...

A a D i I ? said...

ikut! haha!

sayanghasni @ yus said...

cheh balik kg pun nak gedik2..
saje ler tu nak wat orang jeles tak memasal..
iyerlah..kudoakan ko selamat semuanyer...

Lina said...

salam kak tuya...aty2 ea balik tu...sory lmbt komen...kalau baca ni sms r lina..kalau boring sms r ea...kim slam anak kakak tu..salam..

T.u.Y.a said...

fly : salam kembali..tenkiu..dah selamat balik semula dah..alhamdulillah..

kak Fiza : lom coti..saja je mcm nak balik sana..heheh

a.b : eleh..x heran pun x pe..Tuya sukaaaa!!!!

dkama : weii mat kapak..aku dah belikan ko mata kapat sedozen nih..meh datang umah amik..x yah nak asah je tetiap ari..huhuhu

kak ai : dah bg kat Kak cT ke?huhuhu..duitnye lom bank in kan lagi pun..adeiiii..ape2 pun tenkiu tokei..

kak mala : tenkiu atas ingatan..selamat sumenya..

senget : naik ketapi benti depan umah..best2..

kak Yus : Tuya mmg suka gedik2 kasi org lain berbulu bijik mata..hehehhhe..excited balik kg,mcm org lain x de kg lak kan..over Tuya..

Lina : kalau tetiap ari boring leh ke sms??leh ke x?leh ke x?teka?