The Best Followers

06 May 2009

Glory glorynye aku pagi buto nih...

Align Center
Arsenal 1 - MU 3

punya la seronok aku sampai x leh nak tido semula...
ingat nak sambung zzzzzzzzz jap..mata x mo lelap..
best la MU..x sangka2 MU leh sapu Arsenal kali ni..
sbb main kat Asenal..eri memula lom start game dah berlagak gilos..
pas 10 minit...apoooooooooooo..senyap member..MU score 2 dah..
hua hua hua..



8 comments:

eiza in the house.. said...

so pagi tadi ada joget2 lagi tak hehe..
thanks kejut aku bgun..:)

el said...

ko x yah tido lah tuya..
hahahaha...tuya is ball...ball is tuya..berdekah3

Ena said...

hahaha minat tol Tuya kat bola terutama MU ek.. samala ngan hubby akk..
bangun pagi ni ceria muka ihiks...

Atan said...

yes yes MU ...

T.u.Y.a said...

eiza : aku x joget2..cuma aku angkat2 kening je..padan muka eri..

saja aku kacau ko memekak di pg ari..

el : aku tdo kul 12..pastu angun kul 3.30..sampai la ni x tdo lagi dah..x kisah la ko nak kutuk aku ape el..janji MU menang...kui kui kui..

kak Ena : tu la kak,antu ape tah dah masuk dalam badan..asal MU je tuya jadik macam fanatic gitu..biar la MU x bayar ganti rugi sbb x cukup tido pun..tetaaappp..setia..

atan : menang bergaya gilosss..

sayanghasni @ yus said...

iyolah tu.........
minat sangat kek MU mu itu yooo.....

Ivy Metaga said...

ho ho ...happy yer MU menang besar hihi..

dkama said...

hehehe MU yang menang dkama pulak yang riak...