The Best Followers

07 May 2009

Umi..nak susu!!!!!

kemaruk ngan spek yang tah ape2 tu..anak dara tol..


aku rindu sangat ngan anak sedara aku yang sorang nih..
Nur Humairah Syamina nama ini budak kecik..anak adik aku..
bulan 6 ni genap umur dia 2 tahun..
bulan 6 ni gak umi dia akan banakkan adik dia..
tak sabo2 nak tggu org baru..skang kitorg dah panggil Umaierah ni kakak..sbb nak dapat adik dah kan..
makin besar makin banyak lak pangai gelagat dia..mulot x benti2 cakap je..
aritu aku balik kg dia nak ikut aku balik KL..
aku dukung,x mo turun lak..
"nak itottt ayong"tu je la yg dia cakap masa aku nak balik..
yang bestnya skang kalau sape2 tepon pun nak letak mesti dia cakap "bye..i biu.."
dia anti betul ngan anak aku..sbb siAmad tu suka cobit pipi dia..hehehe..jaga la ko Umairah,abg Amad balik Jhr bulan 6 nih..abis la ko kena dera ngan dia.
tengok la gelagat dia kena sakat ngan umi dia..sampai nanes2 nak susu..masa tu dalam keta otw g Melaka.ikut ayah dia konvoi Gen2 Club..seat depan skang hak milik kekal dia..umi dia kena halau dok seat blakang..




Umairah bile tengok video ni dia melalak2..agaknye syahdu sangat tengok diri sendiri menangis..
Tetiap ari aku tengok video ni,rindu betul aku ngan budak becok nih..

15 comments:

Atan said...

he he he suburnya tanah di mersing... sekejab aje bercucuk tanam dah tumbuh..kebun akak ipar dah bercucuk tanam ke ...

T.u.Y.a said...

ha ha ha...ape ko mengarut ni atan...
tanah kat mersing mmg subur..tanah kat dmnsara x subur sbb banyak pencemaran..kui kui

eiza in the house.. said...

cian umaierah...ibu nak cucu..hehe..
comel jerk tgk muka dia buat muka cedey tu..

Tinie said...

hahaha
comelnya dia nangis..
budak2 kalau petah cakap best kan??kelakar dgr dorg cakap pelat

Lina said...

cutenya dia nanes...ske tgk budak kcik nanes...kuat2 dia ngis pun lagi suke..kakakakakakk

ieNn ZaZa said...

aloo cumelnyer...teringt lak ank buah i kt kmpg yg dh lame x jmp..syira si nakal..mayb sebaya umairah..hehehe..syira br dpt adik..nakalnye dia smp nk msk skali dlm buai ngn adik dia,tu sbb jelesnye psl..hehehe..

___fina___ said...

kak nak tanya la..camne ekk nak bg nampak komen kat bwh entry kita..hehe...leh tunjukkan kat kita:">

~~ciklinn~~ said...

ala tomeiinyerrrrr

Ivy Metaga said...

comel nya...kdg mmg suka tgk telatah budak2 kan, makin membesar, mulut diaorg mmg suka bla bla bla, sampaikan tak terlayan, rasa nak cubit je pipi tu hihi

T.u.Y.a said...

eiza : mmg pandai berlakon itu budak kecik..aku macam nak geget je pipi dia tau..geram..

kak Tinie : dah dapat mulut x benti2 cakap..asal boleh je dia nyebut tah ape bijik butir x paham kita..

Lina : akk selalu kacau dia biar nanes kekuat..jerit2..pastu akk lak kena maki ngan umi dia..dah wat anak nanes x reti nak pujuk..hahaha

einn zaza : x tau la mcm ne romannye umairah ni nnti bile dapat adik baru..skang ni kalau umi dia pegang baby je mesti dok jerit2 macam org gile..

fina : nanti akk pm ko..

ciklinn : comel sangat2..geram..

ivy : mmg pipi dia jadi mangsa je la..x tengok lagi kalau dia wat muncung2 mulot..pecah perut ko..

M@L@ said...

ala ciannyer nages nak susu yer...
comei si umairah siap dgn sepet mate berkilau2 lg tu..hehehehhe

muor76 said...

nih tengah melasak nih.. kalo anak aku asik ler ngelinjang jerk..

~ Lady ell ~ said...

alahi siannyer dier..sape yg buat dia tuh. meh sini nk kene sekeh.

tuya bila plak nk menambah..

T.u.Y.a said...

kak Mala : kalau melalak bagai nak rak,macam nak tkuor anak tekak umairah...lagi cumel..hehehhe

muor76 : tu pun..jantina je pompuan..tapi ganas Ya Rabbi...lasak sangat2..

kak ell : umi dia mmg suka nyakat dia..
tu la..minta2 berjangkit kan..hehehhe

el said...

cumel jer humairah mtk susu..cu cu cu..hehehe