The Best Followers

14 June 2009

Jangan lagi kau kesali keputusanku..eceh!!!


selamat kembali bersekolah pada mereka2 yang kena g sekolah esok..
lama dah cuti..2 minggu,bersenang lenang lupa buku2..
mak2 bapak2 esok kembali semula memulakan rutin biasa..
hantar anak2 g skol..nursery..pagi2 dah bising kejut anak bangun..heheheheh..
aku????
aku esok relax umah..sbb aku cuti lagik..
aku x g sekolah..kenapa??
aku dah berenti ke?aku kena buang keja ke?aku mogok x nak keja ke?aku pemalas ke??
teka..teka..leh ke saje2 amik cuti sambung lagi??
jeng jeng..aku dalam proses membuat keputusan utk tggu posting sekolah ataupun sambung study sepenuh masa..
ape2 nanti keputusannya akan di kasi tau sama kamu2 sume..sharing is caring kan..hehehe..
harap2 dengan ketiadaan aku kat sek esok akan melegakan bijik2 mata cikgu2 harapan tu..
yang penting aku x stress..esok aku akan bersenang lenang kat umah..weeeheee..jangan jeles ye..

12 comments:

mamai said...

waduh bestnya dapat lepak kat umah...esok aku mula stress pasal jalan mula jem...

T.u.Y.a said...

mamai : biasa la Isnin..ari yang x best..
jangan stress2 bro..cool,senyum,epi2 aje..
selamat bekerja ye..

atan said...

wah akak ipar nak full time study? tak dapat la nak bergosip lagi..masjid parit sulong

T.u.Y.a said...

atan : semua tu masih dalam perancangan..pojek tetap on tan..dun wori..heheheheh

sayanghasni @ yus said...

hari isnin ler selalu aku malas gi kerje...
nasib baik belum ader anak yang sekolah..
kalu esok2 Syahir malas gi sekolah..
tau ler dia nurun perangai sapa..

Rafizah Nordin said...

ohoooo patutlah ade mase nak buat jeruk petai...upernye tgh bercuti dlm penantian eh...kahkahhh

eri suka makan jeruk petai eh,ha buatkan utk somi tsayang tu kang derhake lak wakaka!!!

memula ko potong2lah petai dlm 4 biji mata petai jgn buang kulitnye.rebus dgn kulitnya hingga nampak lembut.rebus dengan air yang diletakkan garam.pastu nnt dah tutup api,dah sejuk ko keluarkan petai tu dari kulitnya.picit je nnt melantun2 petai tu keluo.then ko letaklah dalam bekas/botol ape2.letak air, garam dan sedikit cuka utk kasik masam.akak tak letak cuka sbb hb tak suka.takut sakit perut.boleh gak letak cili api.klu ko buat banyak,dlm 2 hari sekali ko tukarlah airnya.gantikan dengan air baru.lagi lama simpan lagi busuk baunye tp pada yg suker lagilah heaven memakannya huhuhuuuuu jgn jelas kami2 yg hantu petai!

Fly said...

Salam samalah ngan saya yang naik sekolah hari selasa disebbkan dilanda demam tapioka heheh

Dee said...

bestnye sambung cuti lg..

Maswani said...

huhu..jeles la cmni..tuya asik cuti je..x aci btoi..hehe..

CuTeMiUt78 said...

wah.. blh sambung2 lagi coti2nya...

T.u.Y.a said...

kak Yus : blues monday la kan...mmg mcm tu..dah best cuti bile nak g kije semula bercintanye la..
kalau Syahir malas..sah2 le pangai mak dia yg turun..hehehhe


kak Fiza : tenkiu resepi tu..akan di wat..tggu eri bawa balik potainye je..


Cg Fly : skang mmg senang kena demam..mcm2 demam ade..


kak Dee : dah mula rasa boring la sbb x keja..betul..busan dah..


kak Wani : coti bersebab la..hehehe..busan sebenarnya tau..


ciutmiut : leh aje..sendiri mau ingat la ye..hehehhehe

ieNn ZaZa said...

huhu..g sklah x arini?ker smbg cuti