The Best Followers

16 June 2009

Si Mentel Umaeirah

setiap kali rindu ngan anak sedara aku sorg tu si umairah,mesti aku tgk aksi2 terlampau dia yang ade dalam henpon aku..
leh gelak sorang2 tau ngan gelagat dia..video tu masa umairah kemaruk dok menyanyi..bagai nak pecah umah abah aku ngan suara dia..
padahal tah ape2 yang dia nyanyikan..sbb baru dapat perkataan baru..excited menyebut..sampai leh buat lagu..perkataan TUPAI..baru2 ni je dia pandai menyebut..
pastu kalau korang pasan,mic yang digunakan tu..anak patung barbie..x sampai seminggu aku belikan,dah hancus!!!kaki kemana,tangan kemana..abis ditelanjangkan..rambut patung tu elok2 ikat dia wat jadi mcm keliwon mabuk..pastu leh lak dia cipta jadi mikrofon..
tgk je la sendiri gelagat dia..
nak x nak,kena la umi dia melayan..
umairah ni je la pengubat suka duka adik aku saat2 dalam pantang ni..


video


11 comments:

mamai said...

boleh masuk akedemi fantasia atau tom tom bak lepas nie

Atan said...

anak pengubat duka mak ayah..

T.u.Y.a said...

mamai : abis la sume jadi pekak sekejap bile masuk program tv..hancus!!!


atan : dia la pengarang jantung kami2..cucu pompuan sulong kan..atok nenek dia bukan main sayang ngan budak sorg nih..

eiza in the house.. said...

wakaka...nak joint umierah lepas nie..masuk mentor hehe...cayok..cayokk!!

sayanghasni @ yus said...

alahai cute nyer umai..
boleh ker panggil umai nie..
tupai pun boleh buat lagu yer...
memang penghibur duka lara..
si umai nie

ibu umairah said...

anak yang ceriaaa...pasti boleh meriuhkan suasana kan

T.u.Y.a said...

eiza : kalau melayan dia ni nyanyi,ngan kita sekali sesak napas..selagi dia x abis nyanyi kita x leh benti..letih!!!!


kak Yus : kat umah mcm2 nama panggilan dia..kakak la..Yaaa Umairah la..Ya'um la..umai pun ok gak..gedik tau minah tu..mak dia x lak mcm tu..cool je..tah ikut sape tah..heheheh


ibu umairah : gelagat dia leh wat kita ceria..nak marah x jadi.

dkama said...

Lepas ni dkama nak soh dia hapal liril lagu Rock...hehehe

T.u.Y.a said...

dkama : ajar la ape pun..mesti dia ikutnye..budak besar ni tengah nak naik..sume dia terima je..elok ngan x elok terpulang pada kita..

Dee said...

wui.lagu tupai..pencipta lagu baru ni..

Fly said...

cute, chomel, bijak bila besar nanti nih :)