The Best Followers

07 July 2009

LaKsa iTu SeDaP..RuGi aKu x MaKaN



hari minggu aritukan aku ade g bestday aiman anak kakcT..
walaupun lambat tapi tetap datang..
lagipun mak datin ni ade tggu..mmg nak jupe pun..excited sangat..
x de banyak la pic,ni pun cedok kat blog datin tu..hehehe..


tapi mmg betul la..laksa kakcT,terangkat...eri makan tambah 2 kali tu.
aku je x makan sbb masa tu kenyang lagik..rugi2..kena mintak resepi la pas nih..


aiman tote dah setahun..


alahai opet cumel ni..mmg cute sangat2..


asik jatuh je skarf dia nih..mcm ne ko pakai pun,ko tetap cumel macam....
(heheheh..mula la ade org pasan..)


x yah le malu2 b..makan je la..sodap dia nye rojak..


kakcT n kak ai..meletop2 korang tau..



alahai..tecit je rupanya mak org nih..aku lak dah mcm mak buyong..adakah????hahahha..

Tuya n KakcT

Tuya n Datin..eceh!!!!


aku beli 2 tudung kak ai..nnti aku pakai aku posing2 gedik tau..


sweet sangat anak2 kak ai..suka aku tau..yang pegang belon tu la bakal menantu ensem aku..kena kumpul duit banyak2 nih..letak deposit..hahahahah..


nanti aku cedok lagi kalau ade pic2 lain kat blog kakcT lak eh..heheh


10 comments:

fazilzura said...

tuya g yek umh kak ct??
huhuhu kalau x leh jmp2 kan ..

ai said...

ekekekeke!! datin kau panggil aku??? uhukk!

yg kelakar tu 'menantu ensem'..kahhhhhhhhh..nasib kau le.. :P

sonok dapat jumpa ngan kau tuya..nnt kita wat facial sesama tau. leh criter2, leh gosip2 liar..keh keh

T.u.Y.a said...

kak zura : a'ah..tuya g gak..tapi lambat..dah petang sume umat dah balik baru Tuya sampai..hehehhe..



kak ai : ye la Datin..walopun menantu ensem janji rajin pegang penyapu tau..x sapu x pe..asalkan action je..penting tu..heheh

tu la..nnti kak ai ello2 la bile nak facial kita wat sama2..leh kak ai touch up2 muka sepet Tuya nih...hehehe..

~~ciklinn~~ said...

tuyaaaa... apsal ko lambattt...aku menunggu kamu okehhhh... huhuhuhuhuh

laksa nyer mmg mabelesss kan..

T.u.Y.a said...

ciklinn : pak supir ku lambat balik keja..ade on call..tah mane punye datok tah..umah dia tenet problem..kena la eri g settle..

sowi banyak2..len kali kita leh jupe ye..

rugi tuya x makan laksa tu..uwaa!!!

mamai said...

tuya bila nak ada anak....hehehe mmg seronok bermain ngan budak kecik nie

T.u.Y.a said...

bro mamai : tu la kan..bile tah nak melekatnye..anak Tuya kat kg tu pun asik komplen je bile la mama nak bg dia adik..huhuhuhu..

D.O.U.B.L.E...S said...

tima kasih tau sudi dtg umah akak tau...sorry layanan tak seberapa...

eiza in the house.. said...

bestnya..nasib la kita jauh..

T.u.Y.a said...

kak cT : Tuya yg patut say tenkiu sbb jemput Tuya..pastu sorry banyak2 sebab lambat sampai..ape2 pun makanannye mmg best..leh la blajo ekk..



eiza : kalau ko dekat mau aku hangkut ko sekali dah za..jupe itu mak2 ayam the vouge..