The Best Followers

06 July 2009

NaPe La BuaH Ni SeDaP..



petang tadi aku dapat sms dr adik ipar aku :
"kmas,suh ngah datang amik buah ma kirim dr kg..sume kem salam.."...
aku pun dengan pantasnye tepon eri suh singgah umah adik dia balik keje.amik ape je yg ma kirim tu..heheheh..sungguh tamak ko Tuya..

eri balik bawa plastik beso..heheheh..yess!!!aku tau dah mesti ma bg durian nye..skang kan musim durian kat Kg..aku tnya eri nape sket?eri kata bonet x muat..yg balik 5 org..penuh keta dah..nak banyak nnti kita balik la sendiri..penuhkan bonet wira tu..kui kui kui..

jadik la..5 bijik pun banyak gak kan..


manggis pun ade sket..baru nak mula buah ma kata..

gile sedap isi dia..warna pun dah merangsang kegelojohan aku..


eri lak x berahi sangat makan durian saja..dia mesti nak kena makan ngan pulut n santan..walaweeeeeiiiii...punya la sedap..bergetarrrrr!!!!!


14 comments:

ikiqzana said...

pehh.. sedap durian ni.. x leh negok mesti terliur.

T.u.Y.a said...

kak zana : tuya mmg gelojoh bab durian2 nih..x sempat2 suh eri kopek..hehheh

dkama said...

mak ai sampai kulit pun abis... hehehe... cekgu manggis tuh makan ngan pulut santan gak ke... haha PEACE...

T.u.Y.a said...

kama : kebenaran nya ko jeles kan..kan?kan?
maggis mkan ngan pulut nak jadik ape?sedap ke?

fazilzura said...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mmg sodap ..
daku thn ni ala2 cm pose tuk buah2 tu sume.. cz aritu sakit..
huhuhuhu tensen thn ni x leh makan banyak2..

tu pun aku makan 1 ulas jek .. cz takut .. kang bnyk2 kang panas bdn

el said...

umah aku kan tuya..ari2 x putus2 doyan ..mil aku bw dr kpg die..aku ape lg..dr org lain kebas...bek aku kebas n tibai dulu...hehehe

aku bab2 pulut santan ni x bape nak layan..kalo pengat cicah roti..haaa laki paggey pun buat2 x dgr..kahhhhh

eiza in the house.. said...

dapnya...nak makan byk nanti kuar bintang2 kejora dikepala..huhu

sayanghasni @ yus said...

buah berduri tu..
sebakul pun aku boleh hadap..
aku paling suka makan bila disejukkn dalam peti ais..
makan pun kalau boleh nak ngadap peti ais tu jugak..
pelik tak???

caluk@cencaluk said...

hu hu lapar

Ivy Metaga said...

lama dah sy tak makan buah manggis huhu..sodap tuh hehe

T.u.Y.a said...

kak zura : rugi...rugi...x pe,kalau x leh makan jgn paksa..kalau leh makan..kita makannnnn banyak2..heheheh


el : waaaaaa..bestnye kan..aku ni pun nasib bek la adik ipar ngan mak mertua aku ingat..ade gak la dapat..mgu ni harus aku balik umah mak aku..makan doyan..



eiza : selagi x kuor taik bintang..makan je la..sodappp...



kak Yus : bahaya nih..silap2 peti sejuk yang bau durian pun dia ngap...hahahha..


caluk : dah time makan ni..g makan dulu yer..

T.u.Y.a said...

ivy : itam2 pun sedap kan..manis.yum yum..

ieNn ZaZa said...

durian memg sodap..gile gk kt durian..manggis lame dh xmkn =(

ai said...

Kaki aku sampai luka malam tadi sebab duri durian ni tau! bengkak! huhuhu...

Aku rasa, sbb doyan ni le demam aku tak ilang-ilang! haihhhhhhhh...