The Best Followers

10 July 2009

TuYa BaLiK Kg


balik kg..hooo..hoo..hooo balik kg..
aku nak balik kg jap lg..
nek bas..sorg..solo,single..hehehe
doa2 kan aku selamat sampai ke JB dgn selamatnye..
bye kawan2..



10 comments:

s@y@ngh@sni said...

tu balik ke bandar namannyer

eiza in the house.. said...

tata...
moga selamat smpai kedestinasi...
klu masa lama turun bp ok :)

el said...

ho ho ho blk kpg
ho ho ho blk kpg
ho ho ho blk kpg
ati riaaaa...
cm raya plak..hehehe
take care n drive safe (ko nek bus apa ape kene mengena)
tu tuk driver bas la..kahhhh

suhaila-ab said...

babai...
kalau drebar nagntuk ko picit bahu dia...kalau ngantuk gak ko hantuk kepala dia kat stereng...

Atan said...

tak ajak atan pon balik kg

Maswani said...

tuya ni balik kg sokmo.. kak pn nk blik jgk la..dh 2bln x balik ni..rindu2..huhu..

nordee said...

wah...sorang jer...

~ eila'z ~ said...

amboi....amboi...solo..molo jer eh...makcik ni...

T.u.Y.a said...

s@y@ngh@sni : balik umah adik Tuya dulu...Kg Sinaran Baru,Kempas..kg gak tu..hehhehe


eiza : tenkiu ye doakan aku..dah selamat pun sume..


el : hoo..ho..hoo..memang berhati2 dreba tu..lambat gilos,tensen aku..


kak Sue : masa g Jb aritu bukan mcam nak hantuk kepala dia kat streng,rasa mcm nak tajang je kuor dr bas..biar Tuya yg bawa bas..kui kui kui..


atan : awak sepi tanpa berita nape?kan dah kena tggal..


kak wani : jangan jeles..mggu ni nak balik Gua Musang lak..hehehhe


nordee : en.laki ku asik ngan kije nye je..kena la bawa diri sorg..


eilaz : sekali sekala ape salahnye..hehehhe..

T.u.Y.a said...
This comment has been removed by the author.