The Best Followers

14 July 2009

WeeKenD

alhamdulillah..selamat aku sampai kg Jumaat lepas dan selamat gak balik semula KL pg semalam..naik bas..best sbb dah lama x naik bas..

pic tu masa ari Jumaat lepas nak g JB...eri hantar kat Pudu..naik bas Transnasional..aku g JB sbb nak g umah adik aku dulu...ade pojek sket..pas tu baru sama2 balik Mersing..


1st day kat JB..kitorg g Jakel..tu le pojeknya..heheh..nak g beli langsir utk mak..sambil2 tu beli baju raya sekali..kebetulan Jakel ade sale..ape lagi,serbu la..si umairah sampai tertido2 kepenatan..


malamnye kitorg g umah member aku a.k.a akk adik ipar aku, kat Nusajaya..tengok anak dia kena campak..tapi yg bestnya,anak dia x nangis merengek pun walopun demam..bgus tol..

makan kat Anggun Restoran kat Larkin..makan malam di taja oleh adik ipar aku.


sampai Mersing ari Ahad pagi..x banyak pic aku amik..leka makan buah2,sampai x ingat nak kelek kamera g kebun..aku makan durian sampai muntah2,muak..tapi tamak..amik ko Tuya..


nak balik KL abah dah sesiap bungkuskan aku rambutan,durian,buah sukun dalam satu kotak..dah macam nak meniaga..nasib le tempat letak beg bawah bas tu kosong je..sumbat je la..ptg tadi aku dok bagi2 hasil..mak siap pesan suh bg jiran2 kat umah ..dr ujung ke ujung floor aku ni aku bg..dapat le sikit sorg..merasa..


10 comments:

atan said...

mana atan punya rambutan?

ai said...

apesal kau x antar kat rawang ni skit??

T.u.Y.a said...

atan : ade2..meh datang umah amik..hehhe.


kak ai : kak ai nye turn mggu nih..nak hangkut yang kat Gua Musang lak..tggu kak ai..hehehheehhe

iEn said...

wah awalnye beli langsir.. yalah.. raya nak dekat daa ni hehe!

eiza in the house.. said...

wah2...rambutan gading..mesti sedap..

coklat panas said...

pos la sket rambutan tuh..huhu..

fazilzura said...

daku nmpak rambutan KUNING..
daku sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

T.u.Y.a said...

ien : kalau beli awal semangat sket nak wat cepat..takut x sempat nak jahit je kan..semangat nak raya tu..



eiza : sodap..manis..g la umah mak aku tu..umairah menunggu cik iza..



ceklat : nak gak eh??balik la Malaysia cepat..heheheh



kak zura : mmg sedap tau rambutan kuning ni..besar2..heheheh..jemput tgk..

Ivy Metaga said...

alamak durian lagi huhu...nak sikit..

ikiqzana said...

dah beli baju raya.. mesti cantik??
lom lg beli baju raya.. lg2 tuk ank2..