The Best Followers

11 August 2009

SaPe Bg TeacHeR KaD Tu?



good morning..
live dari lab sekolah aku..
heheheeh..bukan ngular,tapi turn kelas aku start pkul 9.30 am nnti..
so ade la masa ni nak memblog,nak check email bagai..

pagi2 sampai sekolah tadi..
kat atas meja aku ade kad..
semalam masa balik x de lagi rasanya..
pg ni ade lak 2 keping kad..
tanpa nama pengirim..
yang pasti dr anak murid aku la ni..
oooo..nak main sorok2 yer kamu..


ni 1st kad..wat guna kertas A4 yang di bg 2..tp sekeping tu je la yg ade tulisan..rasanya tulisan budak darjah 1 @ 2 nih..



ni lak kad 2nd..cantik..dah tetentu la kad beli ni..bukan handmade..sweet je..x de nama pengirim gak..wahhhh!!ade secret admire lak ke aku nih..chooiiiiii!!pasan x sudah..

jap lg masuk kelas yang aku attnd,aku nak bawa gak kad2 tu..nak wat soal selidik..nak tau gak sape la budak bertuah nak main nyorok2 ngan aku ni..


-tangan yang memberi lebih baik dr yang menerima-


22 comments:

azieazah said...

Salam Cikgu TUYA.. salam kenal..

Best kan, anak2 murid sangat appreciate.. dapat kad, heee sweet nyerrr...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

musti Cikgu Tuya nik....teacher yg baik....sebab tu ade admire bagia.....Kan???

mamai said...

untungnya dapat anak murid yang penyang. mesti cikgu Tuya nie seorang yang baik

Wan said...

wah..bestnya dpt kad..
mesti cikgu tuya ni baik kan..
dh la comel..hehe..

Fly said...

cikgu yang bagus dan baik akan sentiasa diingat dan disayangi oleh anak muridnya..tahniah Tuya

Ivy Metaga said...

mesti cikgu tuya ni ckigu yg baik hehe

Anonymous said...

nak jadi cikgu gak..sbb bler ari guru dpt byk hadiah...huhuhu

KUNTONG said...

Tuya : terkenang semula semasa dulu, semasa bergelar cikgu. Skrng dah x ada lagi. Cuma sekarang ni lain pulak. Kekadang jumpa dengan ong pompuan, dia terus tanya saya, apa kabar cikgu...saya terpinga-pinga kerana yang bertanya tu, ong pompuan dengan anak-anak.Dia pun tanya, tak kenal saya cikgu. (memang saya x kenal kerana semuanya dah besau-besau dan ada anak)dia lantas kata saya...... dari sekolah .....(barulah saya teringat, siapa dia) Manalah saya kenal, saya mengajar di merata negeri Kedah, Selangor, Johor dan lain-lain.Sudah tentu ramai abekas anak murid, dan dah ada yang jadi ong besau.gitulah kisah seorang guru yang sudah x jadi cikgu lagi.

NANIE said...

hi cikgu tuya..

dapat kad maknanya ade yg sayang kat cikgu ler tu..
kira bagus ape..semoga cikgu jadi cikgu yg terbaik buat mereka2 itu..

el said...

wahhh dpt kad..
bgs2 lah anak2 murid ko tuya
semua nye pandai2 n reti amek hati cikgu
ni sure nak bodek pya kes ek

eiza in the house.. said...

alamak nape lmbt tgk kad nie..
alahai sweetnya..bila ko nak bg kat cikgi eiza nie..hehe..(pasan sungguh)
ko syg aku kan2..he3

nanti kim slm kat anak murid ko yg bg kad tu yerk..ckp ngan dia org bg la lelebih..haha

caluk@cencaluk said...

selamat petang cikgu ha ha

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. cikgu tuya ada secret admire

Beruwang said...

akak ipar bila nak bagi kad kat adik ipar ni? kad ATM... hik hik hik

TuYa said...

kak azieazah : salam kak..selamat berkenalan jugak..
selalunya bile teacher's day je dapat kad..ni ari biasa pun dapat..



aJ : baik x baik gak le..selalu gak memekak terjerit2 dalam kelas..hehehhe



bro mamai : Tuya baik ade maknaaaa!!hahahahah..



kak wani : Tuya garang le..selalu marah2 dalam kelas tau..naik bosan dak2 tu dengar..selalu Tuya guna ayat "kalau teacher cubit kang!!''..

kdg2 deorg dah hapal..bile Tuya kata "kalau teacher...",deorg lak sambung ayat tu..hehehehhe




sir Fly ; bebudak tu ingat sbb Tuya ni garang kot..tapi Tuya suka pujuk bile dah marah2..heheheeh

TuYa said...

ivy : baik ke???selagi Tuya leh ngajar..Tuya ngajar le..hehehhe



ana_bp86 : study rajin2..leh jadik cikgu nnti..



PK : Tuya selalu gak bebudak tegur kalau kat mana2..kdg2 kan alih2 je dengar budak jerit "teacher''!!!!..tercari2 gak le..

Tuya lak kalau jupe cikgu2 yg pernah ajar Tuya,deorg mesti cam Tuya..agknye sbb Tuya sepet lain mcm kot..huhuhuhu



kak nanie : insyaallah..selagi ade yg sayang..ape2pun Tuya tetap sayang sume anak2 murid Tuya..yg nakal lagi Tuya syg lebih..heheheheh..rotan pun sayang deorg gak..



el : ye la tu..dah lepas2 exam ni kan..saja je la nak bodek aku tu nak UP markah le tu..trick!!!

TuYa said...

eiza : ko mmg selalu lambat sampai..
ko mintak lak kat pelajar2 rempitan ko tu..mana tau dapat moto keta sebijik..wahhhhh!!!!



caluk : amboi2..aku bg ko coti..g coti sana..huhuhuhu



cutemiut78 : tu la..x sangka2 baru 2 bulan kat sekolah baru ni dah ade secret resepi..eh..secret admire..hehheheheh



beruwang : banyak le ko nye kad ATM..patutnya dia yg banje akk ipar..banje buka pose nnti tau.

caluk@cencaluk said...

cuti aku kena cancel ler hu hu

ieNn ZaZa said...

wah2..best nye dpt camtu..mst ko ni seorg cikgu yg sgt disukai oleh anak2 murid mu..hehehe..aku nk gk jd anak murid ko..hehehe....

Dee said...

ni mesti cikgu kesukaan ramai ni..

TuYa said...

caluk : cuti kena cancell jangan ngacau org ekkk..kerja!!!



zaza : kalau ko jadik anak murid aku tetiap ari aku ajak ko melepak kat Jusco Equine tu za..



kak Dee : tak tau le ramai yg suka..ramai yg menyampah..hehehh

A.I said...

sweetnye weiiii.... :)