The Best Followers

02 October 2009

BaHaGia Kah MeReKa?




di suatu malam yg hening..sedang masing2 melayan perasaan sendiri..

isteri : ape lagi yang x kena dengan kita ni?

suami : nothing..cuma makin hambar n makin jauh..

isteri : saya sayangkan awak..saya juga ada perasaan..saya bukan superwomen boleh puaskan hati semua orang..

suami : kalau awak dah kata macam tu,sya nak kata mcm ne lagi?

isteri : hurmmm...

suami : cukup la bagi saya ade seorang wanita bergelar isteri yang boleh jaga,sayang saya,sayang keluarga..yang lain2 tu saya dah x peduli dah..asalkan awak jangan tinggalkan saya..saya x akan minta ape2 lagi dari awak..saya cuma hanya nak dengan awak sampai bebila..



masih x ade jalan penyelesaian dan x ade kata sepakat dr suami dan isteri itu..masing2 masih membuat hal masing2 dengan dunia sendiri..tapi masih sayang dan menyintai antara satu sama lain..korang rasa apa kesudahannya????



11 comments:

ieNn ZaZa said...

erm..aku xpasti..mayb mereka kena tny diri mereka sama ade btol ke masih ade rs syg tu?bahagia ker kalau masing2 buat hal sendiri?

kalau xpasti..mintak petunjuk dr Allah..

cerpelai said...

Gua susah nak kata apa-apa walaupun gua dahpun kawin sebab gua tak rasa gua ni layak nak bagi pandangan.. Gua masih lagi seekor unta di gurun Sahara..

Apa yang penting, toleransi.. Makin hambar tak semestinya makin jauh dan makin jauh tak semestinya makin hambar.. Usaha dan berserah je laa..

green said...

xkawen lagi..

ntah ler..

perbaiki la perhubungan itu..

mamai said...

apa yang sebenarnya mereka inginkan hanya ada pada diri..

terima apa yang ada seadanya

{lumut} said...

terima seadanya.yup sokong mamai

Dee said...

cinta xkan mekar selamanya...gi lah dating cam masa bercinta..rasa balik keindahan bercinta..insyaallah..akan bertambah sayang..n tidaklah semakin jauh...

T.u.Y.a said...

ienN ZaZa :
ye la kan..ape2 pun kita kena merujuk ape juga pada Dia yang maha mengetahui..




bro cerpelai :
betul bro..usaha tangga kejayaan..doa pasangan tu lg mujarab kan..





green :
kekadang couple2 pun ade hadapi prob mcm tu..prektis2 ler..hehehhe..





bro mamai :
tu la..kena terima seadanya..jangan la kita nak mengubah kalau dah kejadiannya mcm tu kan..





lumut :
give and take...





kak Dee :
ajak le dating kat Giant Kinrara sambil carik bekas air Aladdin yang besaq dan cumel tu kan..heheheheheh..Tuya suka la bekas air tu..

♥ana_bp86♥ said...

kekurangan suami dlengkapkan ngan kelebihan isteri..dan kelebihan suami adalah melengkapkan kekurangan isteri...saling memerlukan...

isteri tulang rusuk suami...

pe2 pun selamat ari raya pada akk tuya...^_^

el said...

bukak buku baru lahhhh
luahkan ape yg terbuku di dlm
apg yg x suke apa yg suker
then igt kembali nostagia lama2 ms kape2l dulu....
pi honeymoon ke
yg paling best
dua2 buat makeover..kelass makkk
kahhhhhhhh

gud luck..kahhhhhhhhh

CuTeMiUt78 said...

eemmm mengenangkan kembali saat mula2 saling meyayangi mungkin akan menambah kan kasih sayang antara suami dan isteri.. insyallah

caluk@cencaluk said...

kenapa rasa hambar dgn jauh, sorang duduk utara sorang duduk selatan ke kih2.

start bercinta balik lah nanti hilang lah perasaan tu err bkn cari cinta lain ha ha