The Best Followers

02 October 2009

SenYum Je La




semalam hari tension Tuya..sbb kat sekolah kelas penuh..
x de masa nak cilok bertenet atau bergossip x tentu hala..
lepas masuk kelas tu..ade kelas ni..ade je kelas nak di jengah..hadoiiii!!
tapi nak wat cane kan..dah namanya cekgu..mmg tu je la port wajib..dalam kelas..

hari ni x tension sbb kelas x banyak..leh la melepak jap kat bilik guru ni..
sambil2 berblogging..
belek2 email yang dapat,ade satu email yang wat aku ketawa sorg2..
alahai bebudak sekolah ni..macam2 halnye..jom le layan..


penat cekgu buat soklan panjang berjela2..sungguh sadis jawapan dia..


soalan : explain why phosphorus trihloride (PCI3) is polar?

jawapan : god made it that way



jawapan macam hampeh..


ni lagi la pecah perut aku baca..korg klik kat pic kalau nak nampak jelas tulisan n soklannya ye..



macam2 hal bebudak zaman skang ni..ade je pantun nya kalau x dapat jawab..kalau zaman aku dulu rasanya bersih suci je kertas kalau x dapat jawap..x de nya nak nyonteng bebukan kat kertas jawapan tu..
masa dah berubah..bebudak makin kreatip..heheheh



14 comments:

ieNn ZaZa said...

aku pn penah dpt gk email ni..huhu..lame dh..

bdk2 zaman skrg ni kn canggih..xkesah ler jwpn tu btol tak yg pasti diorg mst nk jwb gk..

T.u.Y.a said...

ieNn :
kalau kita dulu2 kan x leh jawab senyap je kan..kosong kertas jawapan di bagi..kosong gak le dipulangkan semula..

lumut said...

kak tuya cikgu aper?
adeh budak2 neh.

mamai said...

nak berair mata pakcik golak hehehe

~Firsya~ said...

wakakakakakka,klaka la bdk2x zman skrg kan,kalo zman kite dlu,tkot nak nyonteng kertas,kang kene pekkk ngan cikgu plak

el said...

budak2 yg terlebih advanced..kahhhhhhhhh

ber_uwang said...

sabo je la akak ipar

coklat panas said...

yg bwh sekali tu paling kreatif..haha

CuTeMiUt78 said...

eemmm pemikiran budak2 sekarang ni memang jauh sgt kan..

T.u.Y.a said...

lumut :
Tuya cikgu yang x bape cikgu..hehehhe..
ngajo BI ngan Science je..





bro mamai :
tah ke cikgu budak ni berair mata melalak..frust anak murid dia jawab soklan macam hampeh..





syakila :
tau x pe..kena pekk x pe..kena pang!!!!sape nak jawab..hehehe





el :
mmg terlebih sudah bebudak nih..




adik ipar :
sabo la selalu ni..kalau dapat anak murid mcm ni,mau kena strok Tuya..




ceklat :
macam kamu..kamu pun kreatip kan?kan?kan?hehehhe..





kak cute :
memang dah jauh sangat dah pun..tah sampai kemana tah..budak2!!!

miEz haNeM said...

hi tuya:)

selamat tengahari cikgu!

T.u.Y.a said...

miez hanem :
hai hanem..
selamat hari raya..hehehe

yusuf mujahidin ™ said...

Aslmualaikum cikgu

lawak btoi bc jwpn dorg..hehe

mcm2 hal bebudk skrg ni..

caluk@cencaluk said...

budak zaman it camtu ler he he