The Best Followers

28 September 2009

KerJa..KerJa..KerJa..



selamat bekerja semula kawan2..
dah dekat 10 hari bercuti2 raya kan..
hari ni dah mula hari2 kita macam biasa..
x de dah cuti2,rehat2,malas2..
masa untuk kerja..tapi mood raya tetap ade..
aku macam biasa la..pagi2 g skolah nak mendidik anak bangsa tercinta..eceh!!!!
harap2 hari ni mood nak ngajar dtg balik le..
bebudak pun sibuk gak la bawa kuih raya utk bekal..
masing2 dok tunjuk2 kuih raya masing2..
dah nama bebudak kan..

"SeLaMaT BeKerJa semua"..



10 comments:

eiza in the house.. said...

Selamat bekerja semula tuya..peh mcm luar biasa lak mula keje hari nie...tp aku tak bwk kuih raya..sbb kuih raya mak dah abis..huhu..selalu tiap2 raya aku bwk..mcmnie qodoq tahun depan jerk la..he3

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

SELAMAT PAGI TEACHER TUYA!!!

mamai said...

rasa malas telah melanda cam ner nak kerja

Maswani said...

salam raya tuya..slmt tghari cikgu...hehe..

suhaila-ab said...

sama ler kita keje hari ni...

~Firsya~ said...

slmt kembali bekerja tuya...

coklat panas said...

kak selamat hari raya maap zahir batin yer..
kalo ad duit lebih,nak gak duit raya:p

anaklaut said...

selamat kembali ke sekolah..

ber_uwang said...

rajin akak ipar aku keje... bila nak MC gi open house plak

T.u.Y.a said...

eiza :
selamat bekerja jugak utk ko..
kalau x dapat bawa kuih raya,ko bawa la ketupat rendang bagai..hik hik..




aJ :
tu la ucapan yang akan Tuya dengar sepanjang semester ni..tetiap pagi.."Good Morning Teacher"..




bro mamai :
kerja tetap kena kerja..
ikut hati mati x de duit nak makan..heheheheheh...





kak wani :
selamat hari raya kak..selamat kerja hari hari...heheheh...



kak su :
kerja jngan x kerja..nak top up semula duit yg dah kurang tu..huhuhuhu..




syakila :
selamat kembali study..hehehehhe





ceklat :
selamat hari raya..
duit raya x de lebih2 dah..
sume sold out..hehehehheheh..





aL :
sama la kita..selamat mengajar..




adik ipar :
jom le g open house sesama..leh gossip2..ngeh ngeh..
bulan lepas banyak dah MC,demam la ape la..bulan ni x mo MC dah..