The Best Followers

28 September 2009

LawaK TinG TonG..



check2 email aku td..dapat la satu email ni..
kelako lak rasanya..senyum sumbing sorg acik..
macam halnye orang zaman skang ni..
x de keja jadik keja..
jom..zoooom it!!!!

ni apekehal la makhluk Tuhan ni..agak2 la nak clamp keta tu kan..mmg save budget la tuan keta ni..amik nakkkk,kepala katil jadi glemer..


kuat betul pakcik nih..caiyok2 pakcik!!!agak2 sampai mana la dia larat terkangkang kengkang macam tu kan..walaweiiii!!!!


yang ni aku bg beso sket picnye..senang nak baca luahan hati soerg pencinta sejati seantero Malaya..hahahahahahaha..publisiti murahan sungguh!!!




11 comments:

{lumut} said...

gelagat org2 kite..huhu

T.u.Y.a said...

lumut :
memang macam2 gelagat orang2 kita yang kreatip nih..

~Firsya~ said...

kikikiki,mcm2x perangai nye,so funny,hehe

ber_uwang said...

hanya ada di malaya

mamai said...

aduhai...lawaknya macma-macam hal la depa nie

ieNn ZaZa said...

huhu..nyampah aku nengok gmbr yg last skali tu

~♥ cik intan® said...

.lawak betul la
.hahahahahha

.x de keje laen la tuh yg last tuh
.hehe~

Dee said...

gambar raya mana tuya..

cerpelai said...

Tu la dianya manusia..
Selagi merepek tulah yang dia buat.. Termasuk laa gua pun.. Aiyarkk..!!

T.u.Y.a said...

syakila :
tu la kan..macam2 idea deorg nak wat lawak..




adik ipar :
di Malaya yang aman makmur katanya..




bro mamai :
lawak yang leh wat kita senyum walopun tension kat opis..hehehehehhe..




zaza :
meluat ekk..cuba bf ko yg wat mcm tu,mau nye ko terjungkit2 suka!!!





intan :
kamu suruh la si incik BF wat macam tu..hehehheh..





kak Dee :
pic raya x banyak la..lgpun raya 1st tahun ni x raya ngan anak n asben..jgn dtanya kenapa..uwa!!!!





cerpelai :
mmg la incik specis ngan deorg..hehehehhe..

KUNTONG said...

Tuya : Pic yang bawah tu agaknya tngah mabuk cinta le. Semua indah blaka.