The Best Followers

24 September 2009

RaYa JanGan TaK RaYa

salam sume..
selamat bercuti lagi yang bercuti..
selamat bekerja yang dah kena kerja..
Tuya mula kerja mcam budak sekolah la..
Isnin depan..skang masih kat Mersing lagi..
kat kg ni still ramai lagi yang datang beraya..
sedara mara,jiran2,bebudak kecik..kutip duit raya..
riuh rendah umah..ade je yang datang..x menang tangan nak membasuh cawan x abis2..

raya kedua aku ngan mak abah adik2 balik BP..
balik umah nenek kat Parit Raja..
x sempat nak amik pic sbb bz kepochi..hehehe..



raya ketiga..
aku g BP lagi..beraya umah si eiza ngan Lina..
sampai la hajat aku nak sampai umah eiza..
suka ye ko eiza..dapat nengok laki aku bersiaran langsung dr umah ko..hehehehehe..

lpas g umah eiza plannya nak ke rumah Pakcik Kuntong..
amboi aku..dah macam wakil rakyat..
eiza hello2 x dapat lak..
kitorg assume yg PK x de la kat umah sbb lalu depan umah pun x de keta..
rupa2nya bile dah sampai tempat Lina,PK hello2 kata dia ade kat umah..
x de rezeki nak jumpa..
insyaallah..lain kali la PK ye..


banyak betol tempat nak dilawat..hehehehehe..
pastu nak ke rumah si Lina..
dia pulak kerja..
eiza pun angkut la aku g jumpa Lina kat kedai dia je..
ber'kepochi' la kitorg pun kat sana..
raya je la kat kedai HOTLINK dia tu..
ape2 pun best dapat jupe dua org pompuan senget nih..
hehehheehe..jangan marah ye eiza n Lina..


Lina n Tuya


jumpa gak ngan dak Lina ni..selama ni dok YM2 jer..

sedap tol menggedik aku pun..eri dok dalam keta zzzzzzzzzzzzz...hehehehehehe..nasib le..

pas dah abis kepochi bermaaf2an..
aku pun balik Mersing..
dr BP dalam kul 7..pkul 9.30 malam sampai umah..
punye la penat..tapi hepi la dapat beraya ngan deorg tu..




5 comments:

KUNTONG said...

Tuya:
Seharian saya di umah, dn sebelah ptgnya saya ke jemputan, keta x da kerana anak bawa. Memang x da rezeki nak jumpa awak le Tuya.Walau pun begitu, mungkin lain kali kita jumpa.Salam saya pada suami awak.

Ivy Metaga said...

best nya raya ..meriah..

TuYa said...

PK :
salam Pk..tu la..igtkan Pk x de kat umah..dah lalu depan rumah PK dah tu..dah x de rezeki nak jumpa..lain kali ade umur kita jumpa ye..



ivy :
best..tapi letih la sket..

Maiyah said...

salam.. dtg nak rayerr nih.. wah ada kerabat ler kat sini :D

eiza in the house.. said...

salam..
ewah2..bsau beno muka aku interfrem kat blog ko..dh mcm blog aku lak..kui3..