The Best Followers

21 September 2009

SeLaMaT HaRi RaYa..




selamat hari raya aidilfitri utk sume kawan2..
banyak nak hapdet gambar..tapi line kat kg ni sangat2 la slow nye..
jadi Tuya x leh la nak upload pic2 terkini hari raya..
walaupun Tuya x beraya ngan anak n eri pada raya pertama semalam,tapi Tuya sangat2 bersyukur sbb masih boleh beraya ngan mak abah n adik2..
hari ni insyaallah kalau x ade ape2,eri akan sampai ke Jhr..
Tuya harap Aidilfitri ni akan lebih bermakna n meriah utk kawan2 semua..
makan ketupat rendang,kuih raya jangan lupa Tuya yer..
"Selamat Hari Raya Aidilfitri"



7 comments:

KUNTONG said...

selamat hariraya aidilfitri utk Tuya dn famili. Maaf zahir dn batin. Semoga berbahagia selalu dan drive carefully.

T.u.Y.a said...

PK :
terima kasih ye..sama2 la kita..Tuya pun minta maaf andai ade terkasar bahasa tersilap kata..

insyaallah..kalau x ade halangan sampai la Tuya ke rumah PK..

maiyah said...

Salam lebaran buat Tuya sekeluarga.. makan ketupat jgn bebyk :D

mamai said...

dah tak larat nak makan dan minum air oren nie

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Same macam AJ kak....internet tak baguih kat sini ( Alor Gjah ) ,so takle nk upload sangat pica2 raey.....tapi takder makne nk raye sakan der....1st raye tu,Kami duk umah jer....pas Ziarah kubor Abah,owg jer dtg raye umah kami...harus takder mood lagi,hmmmmm
Al Fatihah

caluk@cencaluk said...

raya dah x de kuih keria he he

dkama said...

cekgu pos sikit ketupat kek den... Rindu bona ngan ketupat ni hah...PEACE