The Best Followers

11 September 2009

TeriMa KasiH KaD RaYa Tu..



banyak ke korang dapat kad raya tahun ni?
aku setakat ni x de lagi..x tau la kat kg..sbb kalau kawan2 banyak pos alamat kg..
rasanya kad raya ni semakin pupus dah kan..
skang trend sms2 je..kalau dulu mesti kumpul kad2 raya wat gantung2 kat ranting..
letak kat sudut ruang tamu..deco la lebih kurang..

terima kasih pada kawan2 blog yg bg aku kad raya..
kad raya alam maya lagik..heheheheh..aku ade dapat 2 kad..dr fia ngan dr kak Maiyah..


ni dr Fia..tenkiu Fia..cantik kad raya kamu..colourfull..



ni dr Kak MaiYah..wajah rahsia hati ye kak..disebalik2 kad ade pic akk tu..ala2 misteri gitu kak..hehhheh..


Tuya pun nak wat kad raya..nanti dah siap Tuya bg sume orang yer..hehehhee..


1 comment:

ber_uwang said...

majuk la akak ipar tak ambik kad kita...


he he he

mesti buruk rupa orang majuk kan kak

selamat kembali akak