The Best Followers

04 October 2009

CaKaP KanG KeciK HaTi..


ape ke jambul la org yang wat signboard ni..
mmg nak kena masuk kelas pemulihan 3m..
suka2 hati dia je kan..
tengkorak dia "Kapak"...hadoyaiiii..macam2..


10 comments:

Fly said...

hehe macam2 :)

dkama said...

signbord Rock_kapak tuh... hehehe PEACE...

cerpelai said...

Dah banyak kali gua jumpa dah papan tanda camni.. Selalunya mereka-mereka yang berkulit gelap dan menulis dengan ayat berpusing-pusing je tulis camtu.. Cit! Cit! Cit! (bunyi cicak)

maiyah said...

hehe.. haa sy dah snyum dlm tgh monyong baca n3 nih.. macam2

KUNTONG said...

dia minum todi le agaknya tu.

ber_uwang said...

cik gu dia meninggal sebelum sempat ajar eja car park

mamai said...

ajer yang hancur berderai kereta tu nanti

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

whahahahahaha.menggong nyer sape yg tulis tu...

eiza in the house.. said...

wah dsyat la ayat dia...abis la kereta semua kene kapak nanti..huhu

T.u.Y.a said...

sir Fly :
macam2 kerenah..warna warni har raya..hehehehe..




dkama :
selamat hari raya..mana ko menghilang???wat signboard ke?huhuhu





bro cerpelai :
mmg sah2 le deorg nye kerja..sebenarnya niat nak ngatur keta tu dah betul..tulisan je x betul..cettttt!!!





kak maiyah :
senyum pengubat duka lara..harap cepat sembuh ye..





PK :
minum todi ek?hehehheehhehe..
sambil mabuk sambil tulis perkataan tu kan..





adik ipar :
nasib bek bukan anak murid Tuya..adeiiii!!





bro mamai :
siap le sape2 letak keta kat situ..mau hancur..kah..





aJ :
asal sempat asal buleh je la yang tulis tu pun..





eiza :
ko jangan letak keta kat situ tau..abis le milah ko nanti porak peranda..