The Best Followers

26 October 2009

PaGi YanG TenanG,KiNi SuDaH BenGanG...



bersemangat nak g sekolah pagi td..
awal aku sampai dalam pkul 7.00am dah terpacak kat sekolah..
almaklum..mggu ni aku guru bertugas..
jadi kena la aku jalankan tugas dengan kuasa veto sesuka hati mak abah aku sebaik mungkin..heheheheh..

masa perhimpunan okie2 je..cuma aku dah rasa bahang angin lintang yang akan ade kat dalam bilik guru nanti..
wakakakakaka..betul ape aku kata..

aku masuk bilik guru je,dah mcm ape deorg gelak2 kan aku..ampeh!!!!
ni sume pasal Fanatik M.U la nih..
aku senyum je la..bahan le aku x kisah..(dalam hati macam nak sepak tajang je sekor2)
adat pemainan le ade menang ade kalah..

x pe..aku x kisah..redha..ade cikgu lelaki sengal sorg ni siap pakai baju kemeja warna merah lagik ari ni..tu namanya ajukan terang2 terangan okeyyy!!!

ni aku dok dalam lab..aman..jap lg ade kelas..choww..
selamat bekerja ya..


14 comments:

eiza in the house.. said...

ape kes korang nie..
mesti pasal bola ekk..
sapa kalah tu?..huhu

T.u.Y.a said...

eiza :
jangan ditanya..wa bengang x abis nih..dah le lambat lagi deorg nak jupe..makan tahun..huiiiihhh..

eiza in the house.. said...

hehe..aku dah tau nape..
tadi g buat post moterm jap..
sabar2...

T.u.Y.a said...

eiza :
dah tau senyap2 suda!!!!hehehehhe..

caluk@cencaluk said...

hai hari cikgu main bola, cikgu suka main bola, cikgu sudqah tidor,mari kita main ha ha

Maswani said...

sedih2..hubby kak wani pn moody gak jap pg td..huhu..MU kalah tp kelate menang..hehe..

~Firsya~ said...

kikikiki,nie peminat fanatik M.U la nie ek,kehkehkeh,kila sokong chelsea taw,hehe...adat permainan ade klh n menang,perghhh ayat nak sedapkan jiwa hehe

lina said...

selamat berkerja..kerja2 jgan curi tulang ari senin ni..tuhan marah!ari lain xpe...di kecualikan~~~hahaha

Dee said...

sabar jelah..adatlah tu..sapa kalah kenalah digelakkan kaw2..hehehe..

A.K.U.D.O said...

hahaha..mmg gile ari ni ramai org pakai merah.aku pakai pink jer...

T.u.Y.a said...

caluk :
cekgu ni minat bola..tapi x reti pun main bola..hehehe




kak wani :
mmg sume supporter MU munyok je la ari nih..nak wat cengane..hehehe




kiela :
minat sangat2..tapi nak wat cane..dah x de rezeki katanya..huhuhuhu..keciwakkk!!






lina :
kerja mesti kerja..x mo miss soru!!!





kak Dee :
gelak la kak..x kisah dah nih..cover2 sedih..kita pun gelak sama..uwaaaa!!!





A.K.u.D.O :
merah ade makna kak..huhuhuhu..mencik tau..

YanDarwisy said...

Tuya....aku ngindu sama kamu!!!Samalah dgn hubby Yan. Masuk jer opis kena lauk.

el said...

sabo jer lah depa tu gelakkan kahhh
aku pun tompang gelak gak..kahhh

ber_uwang said...

Mu kalah sebab liverpool dah kalah 4 kali.. kalau kalah kali ke 5 ada lak yg gantung diri nanti