The Best Followers

08 October 2009

SaKiTnYe HaTi..


kecik hati,terasa hati,sakit hati..
sape la aku nak kecik2 terasa hati ngan dia..
sape la yang tahu sekecik mana hati aku ni..
walaupun aku kecik hati,aku tetap juga kena jaga hati sendiri..
sape lagi le yang nak jaga hati aku kalau x diri sendiri..
persoalannya..layak ke aku kecik terasa hati???

dia pun macam bagus je nak nyakitkan hati aku..
nanti le aku lak sakitkan hati dia..baru dia rasa!!
sangat keji nak balas2 dendam lak aku nih..huhuhu..

choiiiiii!!!!ape la aku merepek tetengah malam ni..
ni kes x leh zzzzzzzzzzzz sbb kecik hati la ni..
x de sape kisah pun..mangkok tingkat sungguh dia tu..
mengganggu mood aku untuk tidozzzzz..
selebet betol la..




18 comments:

~Firsya~ said...

uittt,xtidoq lagi ka?awat nie?huhuhu

ber_uwang said...

sapa yg kaco akak ipar tu?

T.u.Y.a said...

syakiela :
x leh tdo dah..hati sakit..huhuhuhu!!




adik ipar :
agaq2 sapa la yang wat jiwa ku kacau???hehehehehe..

ber_uwang said...

nasir bilal khan ke

T.u.Y.a said...

adik ipar :
nasir bilal khan x de kena mengena ngan ini cerita..kui kui kui

azuan said...

cubik peha kiri, paha kanan turut merasa sakitnya...hmm asal aku ber'simpulan bahasa' kat sini nie..konfius2!

{lumut} said...

nak kene lempang la ni kaco akak wa..

♥ana_bp86♥ said...

sabo2 akk..jom kita g tumbuk dier eh akk....huhuhuhu

el said...

hehehe mmg kalo dh sakit ati tu
mn leh tido ...
kena bitau kat org tu baru lega..kahhh

fazilzura said...

ni sapa plak yg manyakitkan ati mu ni laling ..

mmg x leh kalau simpan sorg2..

Ivy Metaga said...

kalo sakit ati susa nak tido tu...

eiza in the house.. said...

uitt sapa kah yg ko sakit hati tu..
bukan aku ke yg sakit hati..hehe..
thanks teman aku ym malam tadi..

ieNn ZaZa said...

byk2 laa besabar yer..aku ni dh jauh hati..huhu...tp kena sabar gak wlpn kekadang aku rs mcm dh xde hati

T.u.Y.a said...

azuan :
meh aku cobit ko kekuat..nak tgk ade x yang terasa..hehhehe..




lumut :
lu lempang laju2 pakej ngan terajang angin lintang sket kat dia tu...huhuhuhu..





ana :
akk takut kita yang kena tumbuk ngan dia..x sempat kita nak wat pe2..





el :
seyes aku x leh zzzzzzzz..sampai ke subuh..sudahnye balik sekolah td aku tido beria mcm malam hari..





kak zura :
ade la sorg mangkok jamban tu..bikin gua panas hati neh..




ivy :
kalau nak lelap rasa mcm x puas hati je sbb otak memikir,hati sakit..haiiiihhh!!!





eiza :
mana ade aku temankan ko..heheheheh..
aku kacau ko ade la..padan muka!!!!





zaza :
jauh hati lak ko..jangan le sampai x de hati weiii..susah lak hati aku..hehehh

T.u.Y.a said...
This comment has been removed by the author.
ikiqzana said...

sian nyer... sapa la gerangan agak nyer yg menyakiti hati tuya..

maiyah said...

kecik hati kat sapa plak tu, bawak2 luperkan, tido dlu pas pikir sok hehe :D

caluk@cencaluk said...

kau sakit hati ke jeles he he