The Best Followers

22 October 2009

SaYanG Ke TaK?




pompuan ini : awak sayang saya x?

lelaki itu : sayang....

pompuan ini : ape buktinya awak sayang saya?

lelaki itu : la..selama ni ape yg dah ada kita lalui sama2 tu bukan bukti ke?

pompuan ini : x romantik langsung la dia nih..cakap le,lautan api sanggup renangi ke,mandi x basah ke,makan x kenyang ke sbb angau sayangkan saya..

lelaki itu : hehehehehehehhe..makcik oiii..nak berenang kat lautan api nnti kalau sya terbakar mati rentung sape nak jaga awak?mandi x basah lak nnti awak x nak dekat kata saya busuk..makan x kenyang x pasal2 awak majuk sbb awak suka kalau saya makan sampai kenyang...dah macam mana tu??

pompuan ini : hik hik hik..x boleh ek macam tu?

lelaki itu : meh sini nak sekeh sikit..dush!!dush!!!


***abis tu madah2 romantik tu x de makna le sebenarnye ek..angau betul la..



17 comments:

miEz haNeM said...

HI tUYA:)


mY DeaR..LAMA TAK dGr CITE:)

mamai said...

itu untuk penyedap mulut ajer suruh buat tengok ada berani

eiza in the house.. said...

itu cuma madah berhelah...karang buat betul2 mati lak..dah x ada sapa nak jaga pompuan tu..tp sure2 mmg tak ada yg nak buat pun..

Ivy Metaga said...

hehe itu adat org bercinta lalaal

fazilzura said...

pempuan biasak ler .. nk lomantik2..
but bg lelaki benda tu remeh ..
tp sebenar nye benda remeh tu le pengikat kasih syg

ieNn ZaZa said...

hahahha..i like it..

CuTeMiUt78 said...

dah nama pun as a madah kkan.. jgn plak buat betul2.. ada ke patut.. hik..hik..hik..

caluk@cencaluk said...

berenang kat sunway lagoon aje he he

suhaila-ab said...

kata2 gitu biasa nya belum kawin je...cuba tengok lepas kawin...harammmmmm....

T.u.Y.a said...

hanem :
ade je..cuma tenet kat rumah ni lembap lately..



bro mamai :
tu la kan..cakap..sape2 pun leh cakap..buat tgk!!!



eiza :
janji manismu ek..hehehe




ivy :
bercinta x ingat donia..mabuk kepayang..





kak zura :
lomantika di amor..hehehe

T.u.Y.a said...

zaza :
jangan minta buyeprend ko mcm2 tau.mati rentung nnti..keh keh..




kak rina :
mane la tau nak suh jugak2 wat..haru biru diwatnye..





caluk :
berenang kat sunway lagoon sambil makan kuih keria..caraaaa!!!





kak su :
betul la..harammmmm..x de nya nak wat..

ieNn ZaZa said...

huhu..xkn laa i nk wat camtu kt buyeprend i..nghe3x..

lina said...

siput sedot betol r.....
tempeleng laju2 kt muke laki2 tu...lain kali jgan pandai2 nak reka ayat..yg sedap mulut je main hembus..hahahah
emo plak aku..blur~blur~

al said...

salam....puan tuya,

anaklaut gelak sipu2 baca entri ni..

mcm tulah msa bercinta janji tu, janji ni. tu biasalah..
anaklaut x bercinta tak tahu..:))

INNA AB said...

salam adik tuya; lalu tringt lak kisah akak dlu2...msa brcinta dlu penah kta kt abg;pipi sya x mcm pauh dilayang,betis x bting padi,pinggang x mcm kerengga..n bla2 lg la...
abg kta kta; cuba lukis bntuk mcm 2...adakah prmpuan 2 cntikkk???
bila fikir2kn...btoikah bidaln tuhh...

dkama said...

Demi cintaku pada mu...
lautan api sanggup ku renangi... siap lumba ngan naga takde hal...
tapi sayang naga sampai dulu kat garisan penamat...
hahaha ...PEACE...

kojah said...

lalu =)