The Best Followers

16 November 2009

Isnin TerakhiR



hari ni Isnin terakhir utk sessi persekolahan 2009..
yeay!!!!maknanya minggu ni minggu last bersekolah
dan maknanya sekolah akan cutiiii..
maknanya aku pun akan cutiiii!!!!!
cuti keja,cuti blaja..cuti segala2nya..
ngeh ngeh ngeh..
sile jeles..sile jeles..
lalalalalalalala..


pang!!dush!!dush!!!meriak sangat erkkk..
astagrafilullah..jangan riak takbur Tuya..
insap2...
kepada cikgu2,anak2 murid..bersedia la ngan xtvt bebas anda masa cuti sekolah ni eh..
heheheheheheeh....


14 comments:

Dee said...

cikgu plak yg hover ni nmpknya..hehehe..

T.u.Y.a said...

kak Dee :
hahahhaha..tu la pasal..cikgu lak yang hover..sepak sekali tengok,bg normal dr bengongnye tu..
Tuya mmg over!!!!wawawawa..

mamai said...

dah cuti ker

ber_uwang said...

best nya cuti...ujan lak tu

eiza in the house.. said...

amboi2 meriah sakan kwn aku sorang nak cuti nie...aku pun cuti pjg tahun depan..hehe

A.K.U.D.O said...

antor anak2 aku kat kau bole cuti sekolah ni..

azieazah said...

Selamat bercuti TUYA... wah best nyer diaaaa...

apa plan..

Uishhhh anak-anak berimpun lagi... riuh macam nak runtuh rumah... gaduh rebut game... rebut notebook nak chatting.. wuaaaa... aku nak lariiiii...! hehehe

fazilzura said...

amboi2.. suke nye dia yekkk ..

tuya cikgu ke? besh nye yek

caluk@cencaluk said...

ade kerja kosong kat skolah kau tak haha

maiyah said...

mana ada cuti ekeke.. kat umah kene wat keje gak :D pepun slmt bercuti :)

D.O.U.B.L.E...S said...

cikgu cuti sekolah pun dah nak mula cikgu ..bila nak mai ambil tudung nie...

T.u.Y.a said...

bro mamai : belum..Tuya saja bikin kecoh x tentu hala..minggu depan baru cutinye..hehhehe




adik ipar :
yang x bestnye bile ujan x leh la nak jejalan jauh..takut banjirrr..





eiza :
ko nak cuti panjang nape lak?nak kawin dah ke?





a.k.u.d.o :
meh kak..anak2 ko Tuya jaga..confirmmm!!!!hahaahaahaha..





kak ziezah :
mmg riuh rendah le di watnye..mesti mak pak nye bingit..kira hari naik sekolah lak kan..





kak zura :
a'ah kak..Tuya cikgu yang x bape nak cikgu..heheheh





caluk :
ade2..ko nak tolong aku jual kuih keria kat kantin sekolah?hehehehe..





kak maiyah :
cuti dr ngadap buku..anak2 murid..nasib bek anak Tuya kat rumah sorg seketul je..




kak cT :
adoyaii kak..tudung tu kan kalau leh banak,dah terberanak kan kak..Tuya ni x kesana lg..kalau dah kesana kang asik nak nyinggah je kejanya..

sabo kak sabo ngan Tuya yg biul nih..

aZuRa AhMaD said...

amboi..bestnya cuti sekolah..jeles..jeles...hehehe

ikiqzana said...

wahh.. best nyer cuti.. nk cuti gak bole x tuya...