The Best Followers

18 November 2009

SPM Dah DaTanG






selamat menduduki peperiksaan SPM untuk adik2 yang amik SPM skang ni..
Tuya doakan semua akan tenang menjawab soalan2..
adik n adik ipar aku pun tengah dok dalam dewan masa ni..SPM..
harap2 dapat le deorg jawab soalan..semoga dipermudahkan segala urusan menjawab soalan..AMIN...


10 comments:

azieazah said...

Amin... semoga semuanya tenang dan berjaya...

caluk@cencaluk said...

alamak aku baru bangun tido ,x dpt lah amik exam spm harinie hu hu

mamai said...

rasa nak ambil spm sekali lagi

ikiqzana said...

ada soalan bocor x cikgu tuya..?? hehehe.

ibu_umairah said...

spm.....untuk student yg menjalani peperiksaan good luck ok!!for cikgu kena sentiasa terangkan mata he,he.he

maiyah said...

slmt berSPM n moga mrk berjaya

neezareef said...

teringat time amek spm 14 tau dulu..uppss..dah 14taun uuu..heheh

ber_uwang said...

sijil tunggu pinangan

T.u.Y.a said...

azieazah :
sama2 la kita doakan adik2 tu kan kak..




caluk :
ko x yah le amik SPM nye..ko g kursus wat kuih keria je la..




bro mamai :
kalau ade daya..memang nak amik sampai dapat yg terbaik..




kak zana :
kalau Tuya ade soklannye..mmg dah bocor dah..hehehhe..




ibu umairah :
kak..takut cikgu lak zzzzzzzz kat dewan ek..macam2..





kak Maiyah :
sama2 la kita harap yg terbaik..




neezareef :
kak neza,rasa baru je kan amik SPM..tu maknanyaaaaa...hehehhehhe






atan :
tunggu Tan,jangan x tunggu..

Anonymous said...

amin... sy turut mendoakanya..hehe