The Best Followers

30 November 2009

KeNaPa SaYa SuKa uMaH MaK aBaH SaYa??


semalam subuh2 dah hujan.memula gerimis je,pastu lebat la plak..
sedap sambung zzzzzzzzzzz..
tapi mata aku x nak lelap..
bgun,semangat nak mandi sesejuk..apakah???hehehhe
tetengah mandi..letrik lak x de..
nasib bek hujan..sejuk je la..

damai tenang betul hati aku bile dok kg nih..
rasa mcm nak dok berumahtangga je kat kg..
x serabut2 kepala..
sambil2 menghayati hujan yg turun..meh la kita amik pic sekeping lima..heheh



syiok betul bile bangun pagi,sedut udara segar..
mata lak sejuk je tengok hutan rimba semak samun ijau..huhuhu..
heaven...


walaupun x de karen dr pagi sampai tghari,jangan ingat rumah mak abah aku ni senyap..
riuh rendah ngan gelagat si umairah kecik sorg nih..
memula dia ngusik atok dia..
atok dia lak melayan..usik dia..


abah aku pakai topeng utk me'welding' besi nih..
ayah umairah punye..
x cukup kaki dia larikkk..mmg dia takut bile org pakai topeng nih..kelako nengok nye..
gelak x abis..


tu la kenapa aku suka dok bercuti kat rumah mak abah nih..sangat2 happening..
walaupun masing2 ade prob,tapi tetaaapppp gelak senyum je..best!!!



7 comments:

ber_uwang said...

selamat bercuti akak ipar

caluk@cencaluk said...

best duduk kat kg he he

eiza in the house.. said...

hehe..mcm2 la umairah nie...dia tak tnya ke abg amad dia bila nak balik mersing?..

T.u.Y.a said...

ber_uwang :
syiok bercuti kat kh Tan..nak joint?hehehe



caluk :
best sangat2..jom le ..



eiza :
memang mcm2 gelagat dia ni za..
amad g Melaka ikut makngah nye jalan..lepas dah habis meronda baru nak g sini..nape?ko nak jupe anak aku ke?hehehe.

::AnEp:: said...

best nyer

ieNn ZaZa said...

blk kmpg memg best..hhehehe..mggu ni turn i blk kmpg..yabedabedu...

M@L@ said...

mmg best dok umah abah kiter kannnn...dok blik cuti 1 hari mmg x cukup mesti nak lama2...hehhe