The Best Followers

11 November 2009

Ko RaSa Ko TinGGi??aDe LaGi TinGGi..



saja je la nak share2 info pasal mereka2 yang mempunyai tinggi luar biasa ni.
punya la tinggi manusia ni..abnormal ke ape ek?
ke masa ngandungkan dia mak dia banyak makan kacang panjang ke ape ke..
ngeri lak aku tengok kalau dah tinggi bebeno ni..
bersyukur la ngan ape yg ade pada kita ni kan..
jom le kita kenal2 ngan deorg2 ni..


Nama : Bao Xishun
Asal : China
Tinggi : 7ft 9in


Nama : Robert Pershing Wadlow
Asal : US
Tinggi : 8ft 11.1in


Nama : Leonid Stadnyk
Asal : Ukraine
Tinggi : 8ft 5in

Nama : Sultan Kosen
Asal : Turkey
Tinggi : 8ft 0.7in



Nama : Yasutaka Okayama
Asal : Japan
Tinggi : 7ft 8in


Nama : Zhoa Liang
Asal : China
Tinggi : 8ft 0.7 in



8 comments:

ber_uwang said...

pendeknya aku akak ipar..baru 5 kaki 9 in..

maiyah said...

ciptaan Allah dgn kehendaknya

Dee said...

tingginya..nk pinjam dorang soh pjt amik buah kelapalah..

YanDarwisy said...

Pompuan tinggi kalau berisi tak nampak sgt erk.

aZuRa AhMaD said...

tinggi tapi depa ni lagi sengsara...sbb kasut, baju...serta tempat tinggal kena ubahsuai...sian..tapi apa nk buat kuasa Tuhan

eiza in the house.. said...

aku tinggi ke tak ekk?...

azieazah said...

Hi TUYA..

tinggi pun bagus apaa...senang nak ambik susu anak atas para...hihiihik..

ikiqzana said...

tapi klu org tinggi mcm ni selalu nyer umur dorang x panjang.. sian.