The Best Followers

08 November 2009

My WeeKenD



selamat hari minggu sume..
bestnya dapat lepak kat rumah je hari ni..
x de plan kemana2 pun..nak bermalas2 kat rumah je..

menu aku hari ni..nangka muda masak lemak,ikan masin,budu,ayam masak kicap..



pastu ade santan lebih lak,nak simpan takut masam,aku wat le puding roti kurma (kukus)..rupa mcm x cantik sangat..bila makan..nyum2..sedapnye..hehehhehe..

lepas makan,ade lagi kerja yg x siap..kena wat jugak2 sbb kalau tertangguh tak tau la tggi gunung ape lak jadinya nanti..aku mmg x suka wat keja nih..eri nak wat,tapi aku x bg..sbb aku x suka dia melipat kain,x sama lipatannye..hehehehehe..x puas hati kalau dia yg melipat..nak x nak,kena la aku yg melipat baju..

banyak lak tu..rela dalam paksa setiap kali melipat kain2 ni tau..finally siap jugak..lega!!!



tgk le mamat nih..best je dia beristirehat mcm dugong kekenyangan kan??sambil baca paper online..bile aku jeling2 dia,dia kata "b nak wat x nak bg..haa..wat le sendiri..banyak songehnye"..huhuhhuhu..

lepas siap wat keja sume tu td aku masuk bilik zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...alangkah nikmatnye dapat tido di petang hari bile perut kenyang..kena tdo lama sket,malam ni nak tgk MU main dengan Chelsea tu..plan nak g mamak ngan eri..meriah sket..hehehehh..




8 comments:

ber_uwang said...

Mu mesti menang mlm ni... kalau tak esok kena MC

T.u.Y.a said...

adik ipar :
x mo over comfident..jangan yakin sangat..not good!!!!
tapi aura Rooney dah datang dah ni..rasa mcm leh kunyah telan je kan..x de hal la..leh menang nye la..
huhuhuhuhuhu..kalau kalah mmg malu la kite..

maiyah said...

bukan main santai Mr abang tu lepak, nape tak sruh tulung lipat baju skali

atau nanti ration kene potong ekeke.. gurau jgn mare :D

mamai said...

MU jumpa chelsea la malam nie mesti draw nyer leh la LIV kejar.

bro dah lipat baju semalam menggunung untuk seminggu punya stock hahaha...

T.u.Y.a said...

kak maiyah :
Mr abang tu kalau lipat baju x menepati citarasa Tuya..tu yg x kuasa tu nak suh..




bro mamai :
MU jupe chelsea..salah taip arsenal lak..sbb dok tingat malam td tgk arsenal main..hehehheehh..

wahhh!!rajin la bro..

ikiqzana said...

makann kegemaran akk tu nangka masak lemak gan ikan masin. pehhh mesti sedap punyer tuya msk.. hehehe

syokk kan lepas mkn pastu tidoooo...zzz. kih3x.

T.u.Y.a said...

kak zana :
Tuya dah lama x masak nangka muda ni..teringin lak nak makan,tu yg masak tu..tapi nangka tu mcm dah tua sket,rebus sket nye lama..heheheh..

memang syurga kak..bile makan kekenyang pastu zzzzzzzzzz...heheh..bukannya selalu..

A.K.U.D.O said...

dah biasa huby melipat kain baju, kat mana2 pun mesti minta dia buat.