The Best Followers

12 January 2010

Suh Tido Pun Payah..




tido la mata..esok nak kerja..
boleh lak mata aku ni x mo lelap..
terkebil2 dr td..pusing kanan,pusing kiri..x jugak tutup mata..
dah mcm esok x keja lak kan..berjaga tetengah pagi nih..
tolong le tido mata oiii.. 3,4 jam jadik le..



9 comments:

maiyah said...

ada mende yg dipikirkan le tu.. g tido

YanDarwisy said...

kalau Yan dah selamat dahhh....

ber_uwang said...

soh abg nasir bobok kan

azieazah said...

Hikhikhik...
begitu lama dok masuk kuar dan komen di blog TUYA, baru perasan, belum jadi follower.. heeee cemana bleh lupa.

Sori TUYA..

A.K.U.D.O said...

mmg hot bila sesekali mata tamau lena, tp lagi hot bila tido tak sedar dah siang

T.u.Y.a said...

kak maiyah :
memang x de pk ape2 pun..nape tah x leh tdo...




Yan :
selalunya memang dah selamat tinggal..malam td je dia degil..






aTaN :
x de maknanya..x sempat ape2 lagi,dia dah zzzzzzzzzzzzzzzzz dengan aman di situ..hehehhe







kak azie :
x kisah..asalkan akk selalu kuor masuk blog Tuya nih..wat le mcm umah sendiri.heheheh






a.k.u.d.o :
kak..gile pagi td lambat bangun..ni pun mata dah naik bengkak..dah le sepet..ngantok tahap gaban dah nih..cepat le balik sekolah..huhuhu

Rashid said...

"tidurlah wahai permaisuri.. tidurlah. Pejam mataaaaaaaa...

Jika kau tidur lena.. mimpikan bahgiaaaa...

hehe. terus teringat citer p.ramleee. ahaksss..

mamai said...

tuya malam nie tidoawal lak yer

KUNTONG said...

suruh abang sebelah tu tepuk-tepuk dan nyanyi lagu P. Ramlee.
"pukul 3 pagi....tidur lah intan, esok...bangun pagi....pegi cekolah..........