The Best Followers

26 March 2010

in ReD Part 2




ni sambungan pic2 persandingan pengantin lama..jemput tengok ye..hehehhehhe..tengok la sampai muntah ijau!!!!yang x cantik tu jangan le kutuk,dediam sudah..heheheheheh..tapi Tuya x susun ek,berterabur..yang pakai baju melayu peach tu malam berinai..yang baju maroon hari sanding..


dia ingat pengantin lama x kena tol???kena tebus..dulu2 lepas nikah dah selesai sume..kali ni..amik ko!!!


ni kat pelamin ade lagi tol..nasib le..


baru leh salam bersalam..


intro!!!!!wakakakaka..


gile gedik Tuya masa ni..hahahhahah!!


nak jugak posing gini..


Tuya gemuk..eri kering jer..


ade lagi pic dengan family2..ngan anak..tapi x sempat nak upload ni..lain kali ek Tuya tempek sini..daa!!!



6 comments:

maiyah said...

wah tuya.. moga berkekalan hingga ke akhir hayat

J@J@ / Bini The Rock said...

ada hantaran jgk ker??

Siap tutup2 muka dgn kipas lagik...walhal dah tau wajah is3 kena solek cemana...hehehehhe

"moga kekal bahagia hendaknya sampai ke akhir hayat buat Tuya & Eri"

Selamat Pengantin Lama......

ieNn ZaZa said...

amboi2..merahnye maklong..hehehe..

T.u.Y.a said...

kakmaiyah :
terima kasih ye atas doanya..


kak JaJa :
memang Tuya minta buat hantaran sume tu..nak claim semula ape yg Tuya x pernah dapat dulu..heheeheheh..




ieNn :
memang merah menyilau maklong..hahahha..

A.I said...

ntah nape, terharu pulak aku rasa..akhirnya tercapai gak impian kau nk merasa jadi pengantin kan? siap hantaran bagai. betol2 mcm kenduri pengantin baru ha.. :)

T.u.Y.a said...

kak ai :
Tuya lagi terharu sangat masa tu kak..x sangka ape yg Tuya impi2kan dekat 10 tahun ni tercapai jugak..
memang Tuya asik berangan je dr dulu nak naik pelamin cantik2 mcm org lain..dapat jugak..alhamdulillah..