The Best Followers

25 March 2010

Sanding jugak Tuya..

setelah berbulan2 memikirkan projek persandingan pengantin lama,finally 14hb 03 yg lepas jadi jugak apa yg di rancang..utk sape2 yg dok tanya2,pojek ape..pojek Tuya bersanding..Tuya dulu kawin x de sanding2,nikah pun koboi kat Pej Agama..kenduri kesyukuran kecik je..masa tu gedik nak sangat kawin,umur baru setahun jagung..nak tak nak mak abah terpaksa gak la bg kawin..x de la majlis meriah sekampung..

tapi jangan ingat Tuya x de angan2 nak bersanding meriah sekampung mcm pengantin lain tu..nak seribu daya,x nak berjuta dalih..dan hasilnye. tengok pic..x larat nak upload pic banyak2..pic2 yang penting je la Tuya tayang kat sini ek..banyak sangat pic..yg pada camera man lom dapat lagik..ni kat camera kazen Tuya..

yang kelakonya bila Tuya upload pic kat FB..kawan2 lama sume confiuse,Tuya ni baru kawin ke ape ke,sbb anak dah besar..sbb kawan2 lama yg dah terpisah x tau cite..terpaksa le di explain balik..


makan berdamai..


sonok ek amik2 pic pakai baju panten..dulu x merasa..


eri cover..





malam berinai..nak jugak!!!!!

ade lagi pic atas pelamin..nnti Tuya upload lagi ek..line tenet kat skolah ni lembap..berabad menunggu..sambung kat rumah lak..




14 comments:

ber_u_wang said...

selamat pengantin baru..


tak jemput kita erk

fazilzura said...

ohhh ni kire sesi 'balas dendam ' le yek ...

besh nye dpt imbau kembali ...

azieazah said...

Bezanya bersanding baru nikah dengan yg dah lama nikah adalah, dah tak berapa nak malu... selamba jer tu dan sangat spontan..

kalu baru nikah, leh nampak malu-malu sipu-sipu..

Apapun, syukur tercapai gak hajat TUYA.. walapun lama betul nak tunggu tu..

Simpan kenangan semoga kasih sayang berpanjangan hingga akhir hayat...

mamai said...

tuya tak jemput pun.....macam pengantin baru ler

Dee said...

pergh..pengantin lama tp bila tgk gambar ni..serius mcm baru kahwinlah tuya..selamat pengantin baru!!

maiyah said...

romantiknya.. suka tgk.. hai pengantin lama ni masih berseri-seri

Fiza Nordin said...

selamat pengantin baru tuya...haishhh cantiknye merah gitu...!

aZuRa AhMaD said...

tuya...bestnya sanding...tingin nak sanding lagi la...tgk tuya sanding..hehehe

~ Lady ell ~ said...

wah..tu die pengantin lama yg dibarukan...ala2 malu mcm pengantin baru...seronok ekk tuya.

T.u.Y.a said...

aTan :
bukan x nak jemput,tapi mmg x jemput kawan2 pun..cuma jemput sedara mara je..lgpun wat x besar..




kak zura :
memang dendam..dulu2 x de duit nak wat..ni dah nak seploh tahun ekonomi stabil sket..merasa gak nak sanding..suka!!!





kak azie :
memang x malu2 dah..over lagi ade..sampai camera man tu x yah bg arahan posing2..suka hati Tuya je..kui kui..gedik..

alhamdulillah..tercapai gak hajat yang dah lama simpan..

T.u.Y.a said...

bro mamai :
sorry sangat2..Tuya mmg x jemput kawan2 pun..cuma wat jamuan n kenduri utk saudara2..




kak Dee :
mcm pengantin baru ek..tau x seminggu nak kenduri Tuya balik kg,eri dok KL sorg2..hahahah..kekonon nak bg seri sbb tu x bg jumpa..hehehheehe..





kak maiyah :
berseri2 sebab jakun x pernah bersanding..ngeh ngeh..jakun..

Fly said...

cantik kedua-duanya sama padan..May Allah bless both of u..:)

T.u.Y.a said...

kak Fiza :
kazen Tuya sponser mak andam..tapi dengan syarat,dia nak pilih warna tema..hentam saja ler..hehhehehe..




kak zura :
Tuya lagi excited x bertempat kak..x pernah bersanding..




kak ell :
sonok kak..sengih je la satu hari tu..

mama | sarah | syimir said...

tahniah tuya! comei...
walaupun dah kawen bbrp tahun, body menten lg... :)