The Best Followers

16 April 2010

Nak Jawab Macam Mana??

lokasi : kantin sekolah
masa : 8.30 pagi


biasa la Tuya kalau x de kelas pagi mesti dok melepak lepek kat kantin dulu..baca paper ke,gossip2 ngan makcik kantin ke..heheheheh..kantin sekolah Tuya ni dekat ngan padang..masa dok minum bfast pagi td,ade kelas darjah 2 tengah bersenam..

tetiba dengar satu budak pompuan ni terjerit2 nangis.."jangan2"!!!,dia jerit mcm tu..Tuya ngintai2 jugak la nyibuk nak tau kenapa..cikgu PJ ni pun bawa dia g kantin..menangis2 budak ni..

Cikgu Pj : kenapa awak nangis ni?

Budak tu : saya x nak budak lelaki tu cuit2 saya..

Cikgu Pj : x pe la..kan cikgu yang suruh wat bulatan td..

Budak tu : x boleh cikgu!!!!!!x boleh..

Cikgu Pj : kenapa???

Budak tu : mak saya kata kalau budak lelaki pegang cuit2,nanti saya mengandung..saya x nak mengandung..saya nak sekolah lagi!!!


cikgu Pj tu tengok Tuya,Tuya tengok dia..sama2 kelu..nak jawab mcm ne kat budak darjah 2???masa ni la baru Tuya sedar,betapa pentingnye pendedahan tentang pendidikan seksual ni..x kira la peringkat umur..x cukup ilmu lagi rupanya Tuya..huhuhuhu..

9 comments:

A.I said...

Isk!! selalu kene cuit rupanya aku. patot la anak bersepah2! hhrrmmm

T.u.Y.a said...

kak ai :
hahahahaha...mati la kalau sekali kena cuit,beranak..Tuya ni dah bermusim2 kena cuit,x beranak2 jugak..hadoii..

Mama Hanim said...

huhuhu.. sian budak tu x tahan kena cuit la.. itu lah penting nya mendapat ilmu yg sempurna kan tuya..

ber_u_wang said...

jom cuit cuit akak ipar...

maiyah said...

ibubapa pun kene ambik peranan

T.u.Y.a said...

kak wani :
tu la..pendidikan tu penting sangat..kita nampak mcm perkara remeh temeh je kan..



aTan :
huhuhuhu..cuit le kalau dapat!!!



kak Maiyah :
tu la..dah mak dia yg cakap kalau cuit nnti ngandung..susah le dia nak berkawan ngan rakan sekelas..

ieNn ZaZa said...

hehehehe...i'm speechlees...

T.u.Y.a said...

ieNn :
i'm speecls too..hahahahha..

Shaiful Zaidi Bin Che Ahmad said...

Pendidikan awal bermula di rumah....