The Best Followers

17 April 2010

Takziah Untuk Keluarga Achik Spin

MPV terbabas, terbakar: Achik Spin maut nahas ngeri
17/04/2010 8:51pm



Oleh Ainol Amriz Ismai dan Farabi Sheikh Said Al Jabri

SEREMBAN 17 April – Artis terkenal yang juga vokalis kumpulan Spin, Abdillah Murad Md. Shari atau lebih dikenali sebagai Achik Spin, 28, meninggal dunia dalam satu kemalangan ngeri di KM 14 Lebuh Raya Kajang Seremban Sdn. Bhd. (Lekas) dekat sini petang ini.

Allahyarham, yang berada di dalam kenderaan pelbagai guna (MPV) yang terbabas dan terbakar, meninggal dunia di tempat kejadian.

Pada masa ini, polis dan anggota bomba masih lagi berada di lokasi nahas dan difahamkan mayat Allahyarham akan dibawa ke Hospital Tuanku Jaafar di sini malam ini.

Pegawai Turus Trafik negeri, Asisten Supritendan Polis (ASP) Abd. Halil Abd. Hamzah mengesahkan kejadian tersebut. – Utusan



**Innalillahiwainnailaihiraji'un...kalau dah ajal tu kan..x leh jangka kat mana2 pun..terkejut jugak memula baca..tapi memang dah jadi.sedih,sbb pemergian yang x disangka..redha dengan ketentuan Allah..Al-Fatihah..



5 comments:

ber_u_wang said...

al fatiha

dengar berita ni kat tempat kerja tadi

maiyah said...

Innalillahiwainnailaihiraji'un..
moga rohnya dicucuri rahmat

Ena Qalinsya said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaa cedeynye..kak ena minat gile ngan lagu2 dia dulu.. cukup terkejut huhuhu
Al-Fatihah

fazilzura said...

INNALILLAH ...

sgt2 terkejut masa dpt tau hal ni .. dulu anak dia ..now dia plak .. sure wif dia sgt2 sedih

miszATIN said...

rancangan jangan tidow lagi yang ade achik ditunda ke 28hb nih.. sy mao tengok achikkk !!! =(