The Best Followers

04 April 2010

Perasan ke Perasaan..

pernah x kekadang terasa annoying sangat ngan pasangan kita..padahal dia x wat salah ape pun..tetiba je kita rasa sangat2 menyampah mcm nak muntah tengok muka dia..hehehhhe..

x pasal2 lak kan nak menyampah x de sebab..mcm tu la Tuya rasa kat Eri 2,3 hari lepas..tapi Tuya x bgtau dia,kesian lak dia tetiba kena menyampah2 ni kan..

dah le kitaorg 2 je dok dalam rumah tu,bile dah Tuya nyampah ngan dia,maka senyap sunyi le rumah..Eri pun pelik..tapi dia x tnya..tau dah pangai Tuya..ari ni Tuya dah ok..x nyampah dah tengok muka dia..boleh lak mcm tu.perasaan yang x leh nak kawal..nape ek?

7 comments:

{Firsya} said...

waaaaaa,smelah kite tuya...kdg2x kila pon mcm tue gak,tp xslalu la...sebab kila nie memang pelik sket,mood cepat berubah ubah...tp kite kene kawal,sebab tuekan suami...=)

T.u.Y.a said...

Kiela :
yeay!!ade geng rupanya..ingatkan Tuya je yg x normal..hehehhehe..a'ah kan..ape2 pun dah suami kita..redha je la

mama | sarah | syimir said...

PMS kot tuya...hehe..kalo sy time PMS tetiba hangin takde ribut takde gitu juga...pansss je hati..satu lg kalo pregnant, hormon kan tak stabil...

ber_u_wang said...

bulan mengambang ke

maiyah said...

camtu ke.. jgn nanti jadi terus terusan dah le hehe

T.u.Y.a said...

mama :
tapi bukan time peyed nih..kalo pregnant,bestnya!!!




aTan :
bukan bulan ngambang pun..




maiyah :
kalau berterusan,kesian kat incik laki kak..

ibu_umairah said...

x pe...x pe....rilekss je!!!!he..he..he