The Best Followers

03 May 2010

Anak oo anak..




penat betul Tuya..agaknya hari Isnin memang memenatkan sape2 pun ek..boring betul nak g keja td..terpk2 je kalau benti keja dok umah best gak..huhuhuhu!!!!

ptg td dapat mms dr adik Tuya kat kg.."kakak asik sebut nama ko je kak..ni dah tdo,td masa g carwash snap pic dia,dia kata bg kat Maklong ye umi.."..
rindunya kat anak sedara Tuya ni..sama rindu ngan anak sendiri..lambatnya nak cuti sekolah..nak angkut bebudak tu g holiday..
ilang rasa penat bile tengok pic2 Umairah yang mcm2 gelagat ni..

budak pompuan ni sangat comel di mata Tuya..geram!!!!


ini budak..Tuya yang punya!!!!!!


bile penat balik keja tengok muka anak mesti release je kan..sedih tol bila jauh ngan anak ni..pic je la pengubat rindu dendam..bila la nak dapat anak lg..huhuhuhu..



5 comments:

azieazah said...

Wahhh comelnya bebudak tu..

Apapun bersyukur tu ada anak, ada anak-anak buah, banding orang yg belum memiliki.

Tapi kalu boleh tambah, elok ler tambah sementara masih muda.

TuYa said...

kak azie :
Tuya tengah dok usaha x benti2 ni nak tambah lagi 3..heheheheh..tapi bayang no 2 pun x nampak lg nih..lom ade rezeki..

anak Tuya pun asik dah tnya adik je ni..mana nak cari adik kat dia..heheheh

mEMYselfandi said...

usaha lagi=p

aZuRa AhMaD said...

takpa la...ada gak wpun sorang..kak zura ni..lagi la..usaha tp lom dpt lagi..sedih..anak sedara dah ramai..tp mana nak sama dgn anak sendiri...

TuYa said...

mEMYselfandi :
usaha,sabar n tawakal..insyaallah..



kak zura :
ade rezeki kita nnti kak kan..Tuya ni pun lama sangat dah..dah 9 tahun x ngandung..mcm ne tah..huhuhuhu