The Best Followers

04 May 2010

Panas Dunia..I can't sleep!!!

jam dah pukul 2.04 am..tapi mata x leh nak lelap..bukan x ngantuk..menguap tah bape banyak kali dah,tapi sebab panas..kipas kalau ade sepuluh,sume nak di pasang..PANAS!!!!

"b..tdo jauh2 sket..syg panas!!!"..padahal Eri dah sedap zzzz x sedar apa..Tuya cakap sorg2 ke??ceshh!!!..

on laptop,lepak depan tv,ingat nak tgk cite2 best ke kot ade pepagi ni..nonnn adoooo!!sume ulangan..nak berFB,org sume dh x de..selamat dah di ijabkabulkan dengan zzzzzzz..Tuya sorg je la terkial2 menaip n3 tah ape2 ni..

panas dunia x leh tahan..esok2 panas akhirat x de sape nak tolong..
sendiri mau ingat..biarkan Tuya ngan kepanasan dunianya ini..



6 comments:

mEMYselfandi said...

mmg sekrg panas sgt..
hati2 la..
lagi2 takot uv efek kulat..
i da kena skin irritation sebab terlalu panas da..

A.I said...

mmg bahang sungguh skang ni...memula tido sume elok berbaju. bagun pagi aku tgk bebudak tu sume togel. ekekeke

azieazah said...

Betul tu. Tapi itu semua cuaca yang ditentukanNYA...

lain kali beli lagi 10 kipas, pasang econ 5 buah lagi. hehehehe

el said...

tu lah kat umah aku tu pun panas...
kalo xde org..aku berkemban jek
nasib baik mlm2 sejuk...
kalo nak mengemas rumah tu rsnye
macam naik bukit turun bukit 10x...berfeluh masyallah
tu la kenkdg aku ada gak teringat
ni baru dunia lom akhirat..matahari sejengkal lak tu...auzuibillah

A.K.U.D.O said...

akak ni darah sejuk kot..jrg rasa panas..rasa sejuk memanjang jer..

maiyah said...

kene le thn panas ni ke org tu tgh ssh hati ada mende yg di fikirkan hehe